کد خبر : 20240
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
-

گفتگوی لژیونر ایرانی آلکمار با سایت AFC

گفتگوی لژیونر ایرانی آلکمار با سایت AFC

به گزارش قائم آنلاین،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی که در خدمت تیم آ.زد.آلکمارهلند است، مصاحبه کرده است. این رسانه ابتدا قبل از شروع گفت‌وگو عنوان کرد:زمانی که تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور یافت، علیرضا جهانبخش ۲۰ سال سن داشت. بعد از آن چه در رده باشگاهی

به گزارش قائم آنلاین،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی که در خدمت تیم آ.زد.آلکمارهلند است، مصاحبه کرده است.

این رسانه ابتدا قبل از شروع گفت‌وگو عنوان کرد:زمانی که تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور یافت، علیرضا جهانبخش ۲۰ سال سن داشت. بعد از آن چه در رده باشگاهی و ملی این هافبک پیشرفت زیادی کرد.در بازی‌های برزیل، او از روی نیمکت در هر ۳ مسابقه تیمش به میدان رفت و تجربه کسب کرد.

سایت کنفدراسیون از قول بازیکن کشورمان عنوان کرد:واقعا باورکردنی نبود.من به یک دوره جام جهانی رفته بودم و جوان‌ترین بازیکن کادر تیم ملی نیز محسوب می‌شدم.

این ستاره ۲۲ ساله در مورد پیشرفت خود افزود: واقعا خوشحال بودم که در این تورنمنت هستم.چون توانستم چیزهای زیادی یادگرفته و ببینم بازیکنان بزرگ مقابل آرژانتین چطور کارکردند. حضور در جام جهانی بسیار تجربه عالی بود.مسابقاتی که به خاطرش ۶ ماه تمرین کردیم. بهتر از این نمی‌توانست شود.چون فرصتی بود عالی تا قابلیت‌ها و پتانسیل بازی‌ام را نشان دهم.

سایت کنفدراسیون در ادامه عنوان کرد بعد از گذشت تقریبا ۳ سال از آن رویداد اکنون تیم ملی ایران در آستانه راهیابی متوالی به جام جهانی قرارگرفته است.

به همین دلیل از قول جهانبخش و در مورد کارلوس کی‌روش عنوان کرد:او نقش اصلی را در تیم ما ایفا می‌کند.واقعا تجربه‌اش زیاد و عالی است.وقتی نتایج را مرور می‌کنیم، می‌بینیم که همه مردم از عملکرد تیم ملی زیر نظراو رضایت دارند.بازیکنان هم ارتباط واقعا خوبی با او دارند و کی‌روش نیز کار را برای ما راحت می‌کند. این ها همه نکاتی هستند که او را با دیگر مربیان متفاوت می‌سازد. ما بسیار خوشحالیم که برای او کار می‌کنیم و امیدواریم او را برای مدتی طولانی در اختیار داشته باشیم.

جهانبخش که در فوتبال هلند در تیم‌های ان.ایی.سی نایمخن و اکنون آلکمار کار کرده، نظرش را در مورد کشوری که به عنوان لژیونر در آن حضور دارد، نیز بیان کرد:هلند کشوری است که شما می‌توانید به عنوان فوتبالیست در آن رشد کنید. در آنجا روی بازیکن تمرکز زیادی دارند. همینطور شما در کنار دیگر بازیکنان کار می‌کنید و خود را در کنار بازیکنان با استعداد و جوان می‌بینید. این چیزها فوق‌العاده‌اند.آنها تمام آنچه را به شما کمک می‌کند پیشرفت کنید، دارند.از این جهت وقتی پیشنهاد نایمخن را دریافت کردم، ابتدا فکر نمی‌کردم به آنجا رفته و در این کشور و فرهنگش جا بیفتم.۲ سال قبل به تیم آلکمار نقل مکان کردم که باشگاهی خوب است و تیمش در جمع ۴ یا ۵ تیم برتر هلند قراردارد.از این رو برای پیشرفت بازیکنان جوان فوق‌العاده است.

در این مصاحبه جهانبخش نظرش را نیز در مورد سردار آزمون نیز بیان کرد و گفت:او را از ۵، ۶ سال قبل می‌شناسم. ما هر دو برای تیم ملی زیر ۱۹ ساله‌ها بازی می‌‌کردیم و دوستان خوب و صمیمی برای هم هستیم. همیشه از همدیگر حمایت به عمل آورده و در تیم ملی با شور و هیجان بازی کرده‌ایم. هر دو با هم پیشرفت کردیم و در سال‌های اخیر همراه با هم در تیم ملی بوده‌ایم.سردار واقعا کارش را خوب انجام می‌دهد.او به روسیه رفت و در لیگ قهرمانان اروپا گل‌های مهمی برای تیمش زد. حالا هم در تیم ملی بازیکنانی جوان در کنار با تجربه‌ها و همراه با کار گروهی داریم که خود همین عامل ، تیم ملی را قدرتمند ساخت و مشخص می‌کند چرا در آسیا قوی‌ترین هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 20 =