کد خبر : 20238
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
-

فاش شدن جزئیات جدید از تمدید قرارداد مسی

فاش شدن جزئیات جدید از تمدید قرارداد مسی

به گزارش قائم آنلاین، تمدید قرارداد لیونل مسی مراحل پایانی خود را طی می کند. فوق ستاره آرژانتینی که ۲۴ ژوئن امسال قدم به ۳۰ سالگی خواهد گذاشت، قراردادش ژوئن ۲۰۱۸ به اتمام می رسد و به زودی آن را تمدید خواهد کرد. هدف باشگاه هم در این است که تا هفته بعد این خبر

به گزارش قائم آنلاین، تمدید قرارداد لیونل مسی مراحل پایانی خود را طی می کند. فوق ستاره آرژانتینی که ۲۴ ژوئن امسال قدم به ۳۰ سالگی خواهد گذاشت، قراردادش ژوئن ۲۰۱۸ به اتمام می رسد و به زودی آن را تمدید خواهد کرد.

هدف باشگاه هم در این است که تا هفته بعد این خبر را به صورت رسمی اعلام کند و پس از نشست موفقیت آمیز بین خورخه مسی و بارتومئو، وکلای بارسلونا در حال پیش نویس قرارداد جدید مسی هستند.

طبق ادعای کادنا سر، قرارداد جدید مسی تا سال ۲۰۲۰ خواهد بود و این قرارداد می تواند تا ۲۰۲۱ نیز تمدید شود. ضمن اینکه رقم فسخ قرارداد او نیز ۴۰۰ میلیون یورو خواهد بود. امروز موندودپورتیوو هم فاش ساخت که حضور مشروط مسی تا ۲۰۲۱ تحت تاثیر عواملی چون تعداد بازی هایی که او در طول فصل ۲۰۱۹-۲۰ انجام داده و پارامترهایی از این قبیل نخواهد بود.

به ادعای این منبع معتبر، مسئولان بارسا در قرارداد جدید مسی دست او را باز گذاشته اند تا خودش تعیین کند که قصد دارد تا ۲۰۲۱ به حضورش در بارسلونا ادامه دهد یا خیر. به این ترتیب که اگر مسی در ۳۳ سالگی احساس کند که توانایی حضور در بالاترین سطح فوتبال اروپا را ندارد، می تواند به قرارداد خود با بارسا پایان داده و به آرژانتین بازگردد.

البته بسیار بعید است که چنین اتفاقی رخ دهد و مسی در ۳۴ سالگی هم در بارسلونا حاضر خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =