کد خبر : 20270
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
-

سند ذلت‌بار و ننگین ۲۰۳۰ اهانت به ملت ایران است

سند ذلت‌بار و ننگین ۲۰۳۰ اهانت به ملت ایران است

به گزارش قائم آنلاین،فاطمه زواشکیانی امروز در گفت‌وگو در قم، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه سند ۲۰۳۰ اظهار کرد: زمانی که رهبری سخنی به صورت علنی بیان می‌کنند خطاب به تک تک آحاد مردم است و کلام رهبری فصل‌الخطاب، حکم حکومتی و ولایی است. وی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید بازی با

به گزارش قائم آنلاین،فاطمه زواشکیانی امروز در گفت‌وگو در قم، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه سند ۲۰۳۰ اظهار کرد: زمانی که رهبری سخنی به صورت علنی بیان می‌کنند خطاب به تک تک آحاد مردم است و کلام رهبری فصل‌الخطاب، حکم حکومتی و ولایی است.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید بازی با کلمات، جلسات و بررسی برای ۲۰۳۰ را تمام کنند، حکم حضور ما در صحنه‌های مختلف اجتماعی حکم امام خمینی(ره) است که فرمودند هر جا خلافی مشاهده کردید ابتدا به مسؤولان بگویید و اگر رسیدگی نشد همه مسؤول هستید از کار خلاف جلوگیری کنید.

عضو کمیسیون سلامت و بهداشت شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه هر کسی در هر موقعیت باید برای جلوگیری از اجرای این سند ذلت بار و اسارت بار اقدامی انجام دهد گفت: سند ذلت‌بار و ننگین ۲۰۳۰ اهانت به ملت ایران است زیرا ملتی فرهیخته، فهیم و با فرهنگ چند هزار ساله هستیم هیچ نیازی نداریم بیگانگان و دشمنان برای ما سند آموزشی و فرهنگی بنویسند و این توهین به ملت است.

زواشکیانی مطرح کرد: با تمام وجود پای فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم و به کسانی که با تمام قدرت پای اهداف غیر دینی، اسلامی و غیر ملی ایستادند و گفتند ما تا آخر پای سند ۲۰۳۰ هستیم باید بگوییم با تمام وجود و تا شهادت مقابل آنها خواهیم ایستاد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =