کد خبر : 19743
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
-

پیشنهاد نجومی چند باشگاه به رونالدو

پیشنهاد نجومی چند باشگاه به رونالدو

به گزارش قائم آنلاین،نشریه آبولای پرتغال از احتمال ارائه یک پیشنهاد نجومی به باشگاه رئال مادرید برای خرید ستاره خط حمله این تیم، کریستیانو رونالدو نوشته و ادعا کرده است که یک پیشنهاد ۱۸۰ میلیون یورویی برای خرید این بازیکن ۳۲ ساله روی میز سفیدپوشان مادرید قرار خواهد گرفت. به نوشته این نشریه، منچستر یونایتد،

به گزارش قائم آنلاین،نشریه آبولای پرتغال از احتمال ارائه یک پیشنهاد نجومی به باشگاه رئال مادرید برای خرید ستاره خط حمله این تیم، کریستیانو رونالدو نوشته و ادعا کرده است که یک پیشنهاد ۱۸۰ میلیون یورویی برای خرید این بازیکن ۳۲ ساله روی میز سفیدپوشان مادرید قرار خواهد گرفت.

به نوشته این نشریه، منچستر یونایتد، پاری‌سن‌ژرمن، موناکو و چند تیم از سوپرلیگ چین، تیم‌هایی هستند که گفته می‌شود به فکر ارائه یک پیشنهاد نجومی برای خرید رونالدو افتاده‌اند. این نشریه نوشته است:«این باشگاه‌ها آماده‌اند برای خرید بهترین بازیکن دنیا به آب و آتش بزنند. رئال مادرید در آستانه دریافت پیشنهادی ۱۸۰ میلیون یورویی برای رونالدو».

حتی در صورت صحت داشتن خبر آبولا، بعید به نظر می‌رسد که رونالدو تمایلی به ترک رئال مادرید داشته باشد به خصوص که او اخیراً اعلام کرده که برنامه‌اش به پایان رساندن دوران بازیگری خود در رئال مادرید است. او چند ماه پیش به خبرنگاران گفت که تصور می‌کند تا ۴۱ سالگی در رئال مادرید بماند و در این تیم بازنشسته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × دو =