کد خبر : 19779
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
-

ماجرای دست رد اسطوره لیورپول به سینه مورینیو

ماجرای دست رد اسطوره لیورپول به سینه مورینیو

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از سان، استیون جرارد نماد وفاداری در باشگاه لیورپول به شمار می‌آید و در بین هواداران این تیم انگلیسی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. اسطوره لیورپول در گفت‌وگویی که با سان داشت تاکید کرد که مورینیو چندین بار به او پیشنهاد همکاری داده اما او حاضر  نشده که جمع

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از سان، استیون جرارد نماد وفاداری در باشگاه لیورپول به شمار می‌آید و در بین هواداران این تیم انگلیسی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. اسطوره لیورپول در گفت‌وگویی که با سان داشت تاکید کرد که مورینیو چندین بار به او پیشنهاد همکاری داده اما او حاضر  نشده که جمع قرمز پوشان آنفیلد را ترک کند.

او گفت‌: یکی از مربیانی که علاقه زیادی داشت تا با او کار کنم ژوزه مورینیو بود. او پنج، شش بار به من پیشنهاد داد اما حاضر نشدم که لیورپول را ترک کنم. ژوزه مورینیو چه زمانی که در چلسی بود و چه زمانی که هدایت رئال مادرید و اینتر را بر عهده داشت به من پیشنهاد همکاری داد اما هر بار جواب من نه بود.

جرارد به ستایش از یورگن کلوپ، سرمربی کنونی لیورپول پرداخت و گفت‌:  کلوپ یک مربی متفاوت است. بر این باور هستم که او مربی بزرگی است و می‌تواند لیورپول را به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =