کد خبر : 19906
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
-

لزوم رفع تبعیض در اخذ مالیات از گروه‌های پزشکی

لزوم رفع تبعیض در اخذ مالیات از گروه‌های پزشکی

به گزارش قائم آنلاین،عبدالجواد رحیم‌پور دبیر شورای عالی انجمن دندانپزشکان ایران در گفت‌وگو در خصوص دریافت مالیات‌های ناعادلانه از دندان‌پزشکان اظهار داشت: پرداخت مالیت از وظایف تمام شهروندان در جهت رشد و توسعه کشور است. وی افزود: یکی از مسایل مهمی که در خصوص دریافت مالیات از اقشار مختلف باید رعایت شود موضوع عدالت است،

به گزارش قائم آنلاین،عبدالجواد رحیم‌پور دبیر شورای عالی انجمن دندانپزشکان ایران در گفت‌وگو در خصوص دریافت مالیات‌های ناعادلانه از دندان‌پزشکان اظهار داشت: پرداخت مالیت از وظایف تمام شهروندان در جهت رشد و توسعه کشور است.

وی افزود: یکی از مسایل مهمی که در خصوص دریافت مالیات از اقشار مختلف باید رعایت شود موضوع عدالت است، و مسئولانی که در ممیزی کردن دریافت مالیات نقش دارند باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

این دندانپزشک تصریح کرد: اگر روند افزایش بی‌رویه مالیات ادامه پیدا کند، ارائه خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی برای مردم با مشکل مواجه می‌شود و در نهایت روی سلامت دهان و دندان تاثیرگذار خواهد بود لذا باید کارشناسان جامعه دندان پزشکی نظام پزشکی و وزارت امور دارای با انجام کارهای کارشناسی قانونی عادلانه در خصوص دریافت مالیات طراحی کنند.

 دبیر شورای عالی انجمن دندانپزشکان ادامه داد: برخی از همکاران ما به دلیل بالا بودن سن توان و کارایی ندارند اما باید به اندازه سایر افراد مالیات بپردازند که این دور از انصاف است.

وی گفت: دندان پزشکی از جمله مشاغل سخت است و دندان پزشکان به دلیل اقتضای شغلشان با بیماری‌های مختلفی نظیر بیماری‌های قلبی و عروقی رو به رو هستند لذا به اعتقاد بنده پس ابالا رفتن سن افراد تا حد خاصی لازم است این فرد از پرداخت مالیات معاف شود.

 رحیم پور گفت: عدالتی در خصوص دریافت مالیات در گروه‌های پزشکی وجود ندارد که این موضوع باعث رنجش برخی از گروه‌ها شده است. نبود عدالت در اخذ مالیات باعث ایجاد تبعیض شده است و همین موضوع باعث شده دندان‌پزشکان نسبت به سایر اقشار مالیات بیشتری بپردازند.

وی افزود: اکثر همکاران دندان‌پزشک در دراز مدت ممکن است به بیماری‌های قلبی مبتلا شوند و به همین دلیل نتوانند همه روزه با مراجعه به مطب به فعالیت خود ادامه دهند لذا لازم است تدابیری در خصوص اخذ مالیات از این اقشار نیز اندیشیده شود.

وی بیان کرد: متاسفانه پزشکان و دندان پزشکان با وجود پرداخت مالیات‌های سنگین هیچ گونه خدماتی دریافت نمی‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + دوازده =