کد خبر : 19759
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
-

صحبت‌های جالب مسی درمورد رونالدو

صحبت‌های جالب مسی درمورد رونالدو

به گزارش قائم آنلاین،لیونل مسی بازیکن آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در مصاحبه با اسپورت کاتالونیا تصریح کرد: بدون تردید کریس یکی از بهترین‌ها است، عظمت رونالدو سال به سال بیشتر می‌شود. مسی ادامه داد: همیشه گفته‌ام، می‌خواهم به فوتبال حرفه‌ای خود در لباس بارسلونا خاتمه بدهم، به تیم دیگری هم فکر نمی‌کنم. درباره رونالدو

به گزارش قائم آنلاین،لیونل مسی بازیکن آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در مصاحبه با اسپورت کاتالونیا تصریح کرد: بدون تردید کریس یکی از بهترین‌ها است، عظمت رونالدو سال به سال بیشتر می‌شود.

مسی ادامه داد: همیشه گفته‌ام، می‌خواهم به فوتبال حرفه‌ای خود در لباس بارسلونا خاتمه بدهم، به تیم دیگری هم فکر نمی‌کنم. درباره رونالدو بارها از من سوال شده، بله او بازیکن بزرگی است و این مشخص است و نیازی به تایید من ندارد. به نظر من عظمت رونالدو سال به سال بیشتر می‌شود و او یک بازیکن تمام عیار است. به همین دلیل می‌گویم که او یکی از بهترین‌های دنیای فوتبال است.

مسی درباره تمدید قرارداد خود نیز گفت: درگیر دادگاه و مسائلی هستم که پیش آمده و البته به زودی حل خواهند شد، قراردادم را تمدید می‌کنم و درباره مدت آن و رقم مالی آن هیچ صحبتی با باشگاه ندارم، مطیع و تابع صلاحدید بارسلونا هستم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =