کد خبر : 19874
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
-

رکورد گران‌ترین گلر تاریخ شکسته می‌شود

رکورد گران‌ترین گلر تاریخ شکسته می‌شود

به گزارش قائم آنلاین،باشگاه منچسترسیتی امروز (پنجشنبه) به طور رسمی اعلام کرد ادرسون، دروازه‌بان فصل اخیر بنفیکا را با قراردادی پنج ساله به خدمت گرفته است. باشگاه منچسترسیتی خبر داد ادرسون از تاریخ اول جولای (۱۰ تیر) به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد. او چهارمین برزیلی من‌سیتی بعد از فرناندینیو، فرناندو و گابریل ژسوس

به گزارش قائم آنلاین،باشگاه منچسترسیتی امروز (پنجشنبه) به طور رسمی اعلام کرد ادرسون، دروازه‌بان فصل اخیر بنفیکا را با قراردادی پنج ساله به خدمت گرفته است. باشگاه منچسترسیتی خبر داد ادرسون از تاریخ اول جولای (۱۰ تیر) به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد. او چهارمین برزیلی من‌سیتی بعد از فرناندینیو، فرناندو و گابریل ژسوس لقب گرفت.

گفته می‌شود این دروازه‌بان برزیلی در ازای ۳۵ میلیون پوند (۴۰ میلیون یورو) به منچسترسیتی پیوسته و به این ترتیب او گرانقیمت‌ترین دروازه‌بان تاریخ لقب می‌گیرد. این رکورد پیش از این از آن جان‌لوئیجی بوفون بود که ارزش قراردادش با یوونتوس ۳۳ میلیون پوند است. مانوئل نویر از بایرن مونیخ با ۱۹ میلیون پوند، داوید دخه‌آ از منچستریونایتد با ۱۸ میلیون پوند و کلودیو براوو از منچسترسیتی با ۱۷ میلیون پوند نیز در رده‌های بعدی گرانقیت‌ترین دروازه‌بانان جهان هستند.

ادرسون ۲۳ ساله همچنین مورد توجه باشگاه منچستریونایتد هم بود، اما پپ گواردیولا به این دروازه‌بان برزیلی این اطمینان را داده بود که در صورت پیوستن به تیم تحت‌هدایت وی، دروازه‌بان شماره «یک» تیمش خواهد شد. به نظر می‌رسد پپ از نحوه عملکرد کلودیو براوو در فصل اخیر که بسیار پرفراز و نشیب بود، ناراضی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − هفت =