کد خبر : 19835
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
-

آمار فوق‌العاده دیگو کاستا در چلسی +عکس

آمار فوق‌العاده دیگو کاستا در چلسی +عکس

به گزارش قائم آنلاین، شب گذشته کاستا در مصاحبه پس از دیدار دوستانه اسپانیا و کلمبیا از پیامک کونته در خصوص عدم ادامه همکاری پرده برداشت و اظهار داشت: باشگاه چلسی دیگر مرا نمی‌خواهد و باید به دنبال تیمی دیگر باشم. دیگو کاستا در تابستان ۲۰۱۴ از اتلتیکومادرید با ملبغ ۳۲ میلیون پوند به لندن

به گزارش قائم آنلاین، شب گذشته کاستا در مصاحبه پس از دیدار دوستانه اسپانیا و کلمبیا از پیامک کونته در خصوص عدم ادامه همکاری پرده برداشت و اظهار داشت: باشگاه چلسی دیگر مرا نمی‌خواهد و باید به دنبال تیمی دیگر باشم.

دیگو کاستا در تابستان ۲۰۱۴ از اتلتیکومادرید با ملبغ ۳۲ میلیون پوند به لندن آمد و طی ۳ فصل توانست ۲ قهرمانی لیگ جزیره را بدست آورد.

وی در این مدت آماری فوق‌العاده از خود به جا گذاشته و به یکی از تاثیرگذارترین ستاره‌های چلسی لقب گرفته است.

دیگو کاستا در ۸۷ بازی، ۵۲ گل به ثمر رسانده و ۱۰۷ شوت به دروازه روانه ساخته است. وی بی شک در این ۳ سال، یکی از مهمترین ستاره‌های این باشگاه بوده و سهمی بزرگ در موفقیت آنها دارد.

اکنون باید دید کاستا چه سرنوشتی برای خود رقم می‌زند. وی از اتلتیکومادرید پیشنهاد دارد ولی این تیم از پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و دیگو باید ۵ ماه از میادین دور بماند. همچنین این ستاره ۲۸ ساله از لیگ چین نیز پیشنهادهایی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + هشت =