کد خبر : 19747
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
-

آلگری با یوونتوس تمدید کرد

آلگری با یوونتوس تمدید کرد

به گزارش قائم آنلاین،باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود، خبر رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر تمدید قرارداد ماسیمیلیانو آلگری را تأیید و اعلام کرد که او تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ در کنار بانوی پیر خواهد بود. قرارداد آلگری تا پایان فصل آینده اعتبار داشت و با تمدید دو ساله این قرارداد، او

به گزارش قائم آنلاین،باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود، خبر رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر تمدید قرارداد ماسیمیلیانو آلگری را تأیید و اعلام کرد که او تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ در کنار بانوی پیر خواهد بود.

قرارداد آلگری تا پایان فصل آینده اعتبار داشت و با تمدید دو ساله این قرارداد، او تا پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ در تورین خواهد ماند.

آلگری ماه جولای سال ۲۰۱۴ به دنبال استعفای آنتونیو کونته از هدایت بیانکونری، جانشین او شد و از آن روز تا کنون ۳ دوگانه متوالی قهرمانی در سری A و جام حذفی ایتالیا برده است. او همچنین در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ بانوی پیر را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند که البته در هر دو مورد نتوانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

یوونتوس در فصلی که گذشت برای ششمین بار متوالی قهرمان سری A شد و به اولین تیم تاریخ تبدیل شد که این تعداد قهرمانی متوالی در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا کسب می‌کند.

یوونتوس تحت هدایت آلگری ، ۹۷ پیروزی در تمامی رقابت‌های داخلی کسب کرده است. آمار او در سه فصل مربیگری‌اش در یوونتوس در سری A، ۸۴ پیروزی، ۱۷ تساوی و ۱۳ شکست در ۱۱۴ بازی بوده است و او در این بازی‌ها ۲۶۹ امتیاز، به طور متوسط ۲٫۳۶ امتیاز در هر بازی کسب کرده است.

هنوز جزئیاتی از قرارداد جدید آلگری منتشر نشده است اما گزارش رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که به موجب قرارداد جدید، حقوق این مرد ایتالیایی با احتساب پاداش‌ها به ۷ میلیون یورو در سال افزایش پیدا می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =