کد خبر : 19507
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
-

شورش در زندان ۴ کشته برجای گذاشت

شورش در زندان ۴ کشته برجای گذاشت

به گزارش قائم آنلاین،مقامات مرزی ایالت “تامائولیپاس” مکزیک اعلام کردند: روز گذشته بر اثر وقوع درگیری میان باندهای مواد مخدر در زندانی در شهر “ویکتوریا”، سه افسر پلیس و یک نیروی امنیتی کشته و ۶ نفر دیگر مجروح شدند. تصاویری که در تلویزیون پخش شد نشان داد بالگردهایی در بالای زندان در حال پرواز هستند

به گزارش قائم آنلاین،مقامات مرزی ایالت “تامائولیپاس” مکزیک اعلام کردند: روز گذشته بر اثر وقوع درگیری میان باندهای مواد مخدر در زندانی در شهر “ویکتوریا”، سه افسر پلیس و یک نیروی امنیتی کشته و ۶ نفر دیگر مجروح شدند.

تصاویری که در تلویزیون پخش شد نشان داد بالگردهایی در بالای زندان در حال پرواز هستند و خانواده های نگران هم در بیرون از زندان اجتماع کرده اند. در همین لحظه هم صدای تیراندازی شدیدی از داخل زندان به گوش می رسد.

“آلبرتو رودریگوئز” سخنگوی اداره امنیت تامائولیپاس اعلام کرد: “افسران پلیس هنوز در داخل زندان هستند و نیروهای فدرال هم از بیرون همه چیز را تحت کنترل دارند.”

درگیری‌ها میان گروه های مختلف قاچاق مواد مخدر در کشور مکزیک مقامات این کشور را به ستوه آورده است. در سالهای اخیر هم خشونت های مربوط به باندهای قاچاق مواد مخدر به ایالت “تامائولیپاس” کشیده شده است./ر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =