کد خبر : 19137
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
-

ترافیک سنگین در محورهای فیروزکوه و هراز

ترافیک سنگین در محورهای فیروزکوه و هراز

به گزارش قائم آنلاین،سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو اظهار داشت: به دلیل ترافیک سنگین در محور هراز از ساعت ۱۲۲ ظهر امروز تا بامداد فردا، تردد از رودهن به سمت آمل ممنوع و مسیر تا ۲ بامداد روز بعد یکطرفه شده است. فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران با اشاره به آمادگی

به گزارش قائم آنلاین،سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو اظهار داشت: به دلیل ترافیک سنگین در محور هراز از ساعت ۱۲۲ ظهر امروز تا بامداد فردا، تردد از رودهن به سمت آمل ممنوع و مسیر تا ۲ بامداد روز بعد یکطرفه شده است.

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران با اشاره به آمادگی پلیس در کنترل بار ترافیکی شرق تهران گفت: روز گذشته نیروهای راهور پلیس رفت و آمد زائران شرق استان تهران را در امنیت و آرامش کامل همراهی کردند و خوشبختانه امروز با آمادگی کامل در کلیه مسیرهای مواصلاتی به سمت تهران حضور فعال دارند.

وی در ادامه افزود: مسافرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند برای بازگشت زودتر اقدام کنند تا با ترافیک سنگین مواجه نشوند.

رئیس پلیس‌راه شرق تهران تصریح کرد: رانندگان توجه داشته باشند، با توجه به حجم سنگین ترافیک از سبقت‌های غیرضروری خود‌داری کنند و رانندگان دقت داشته باشند برای جلوگیری از بروز تصادفات پس از بازشدن مسیرهای ترافیکی با احتیاط بیشتری حرکت کنند.

محبی در ادامه افزود: احتیاط رانندگان در ترافیک جاده‌ای، توجه کامل به جلو و رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب ضامن سفری سالم و بدون خطر است.

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران افزود: مسیرهای مسدود شده در زمان معین و با توجه به کاهش حجم ترافیک موجود بازگشایی می‌شوند، توصیه می‌کنیم هموطنان برای بازگشایی مسیر و تردد در آن عجله‌ای نداشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =