کد خبر : 18814
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
-

کوربین: انگلیس باید با عربستان و دیگر کشورهای عرب درباره تأمین مالی افراط گرایی وارد مذاکره شود

کوربین: انگلیس باید با عربستان و دیگر کشورهای عرب درباره تأمین مالی افراط گرایی وارد مذاکره شود

به گزارش قائم آنلاین،«جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر انگلیس لازم است تا گفت‌وگوهای «دشواری» با سعودی‌ها و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس درباره تأمین مالی افراط گرایی اسلامی صورت گیرد. بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، کوربین روز یکشنبه پس از آغاز مجدد رقابت‌های انتخاباتی خود پس از حملات مرگبار لندن، اعلام کرد که بریتانیا باید

به گزارش قائم آنلاین،«جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر انگلیس لازم است تا گفت‌وگوهای «دشواری» با سعودی‌ها و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس درباره تأمین مالی افراط گرایی اسلامی صورت گیرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، کوربین روز یکشنبه پس از آغاز مجدد رقابت‌های انتخاباتی خود پس از حملات مرگبار لندن، اعلام کرد که بریتانیا باید گفت‌وگوهایی دشوار با عربستان و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس درباره تأمین مالی افراط گرایی برگزار کند.

رهبر حزب کارگر که امیدوار است تا انتخابات روز پنج شنبه در بریتانیا را به نفع خود به پایان برساند، گفت که رأی‌گیری باید انجام گیرد تا نشان داده شود که دموکراسی توسط حمله پل لندن که ۷ کشته و ۴۸ زخمی بر جا گذاشت،‌متوقف نخواهد شد.

پیشتر «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس خواستار پاسخی قاطع‌تر به افراط گرایی اسلامی به دنبال این حملات اخیر شده بود.

رهبر حزب کارگر انگلیس در ادامه اظهاراتش تأکید کرد که ارزش‌های دموکراتیک بریتانیا باید حفظ شود.

وی در متن سخرانی خود در «کارلایل» در شمال انگلیس گفت:‌ «ما باید با اسلام هراسی و تفرقه مقابله کنیم و در تاریخ ۸ ژوئن متحد با یکدیگر در اراده خود برای اینکه نشان دهیم دموکراسی قدرتمند است، پای صندوق‌های رأی بیاییم».

کوربین ادامه داد:‌«و نیاز داریم تا گفت‌وگوهایی دشوار را با عربستان و دیگر کشورهایی که ایدئولوژی افراط گرایی را تأمین مالی می‌کنند، برگزار کنیم».

وی در بخش دیگری از اظهاراتش از ترزا می به خاطر کاهش تعداد نیروهای پلیس در انگلیس طی دوره تصدی وزارت کشور انتقاد کرد و یک بار دیگر وعده خود برای استخدام حداقل ۱۰ هزار نیروی پلیس جدید از جمله افسران مسلح را تکرار کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =