کد خبر : 18844
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
-

کشف جسد در خودرو پارک شده مقابل بیمارستان ولیعصر قائم‎شهر+تصویر

کشف جسد در خودرو پارک شده مقابل بیمارستان ولیعصر قائم‎شهر+تصویر

به گزارش قائم آنلاین، صبح امروز جسد یک مرد حدود ۴۵ ساله در خودرو پارک شده مقابل بیمارستان ولیعصر شهرستان قائم‎شهر کشف شد. شهروندان قائم‌شهری در هنگام عبور از کنار این خودرو و متوجه بوی تعفن شدند و با متوجه شدن حضور یک مرد در خودرو پژو آردی پارک شده این خبر را به مسئولان

به گزارش قائم آنلاین، صبح امروز جسد یک مرد حدود ۴۵ ساله در خودرو پارک شده مقابل بیمارستان ولیعصر شهرستان قائم‎شهر کشف شد.

شهروندان قائم‌شهری در هنگام عبور از کنار این خودرو و متوجه بوی تعفن شدند و با متوجه شدن حضور یک مرد در خودرو پژو آردی پارک شده این خبر را به مسئولان بیمارستان اعلام کردند.

مسئولان بیمارستان نیز بعد از متوجه شدن از حضور یک جسد در خودرو پارک شده نیروی انتظامی و پزشک قانونی را در جریان قرار دادند تا مراحل اداری و قانونی آن طی شود.

بعد از کشف جسد و پخش این خبر در فضای مجازی شایعات زیادی پخش شد مبنی بر این که این شخص مبتلا به تب کریمه کنگو بوده و فوت شده است و این شایعه کار را برای عوامل پزشک قانونی سخت کرد و آن ها با تجهیزات به سراغ این جنازه رفتند.

پس از ورود به خودرو و دیدن ظاهر صورت متورم این شخص ۴۵ ساله که پلاک خودروی وی برای شهر ساری بوده شایعه تب کریمه کنگو را رد کردند و جسد به پزشک قانونی ساری منتقل شد تا بتوان متوجه نحوه مرگ وی شد.

در اطلاعات اولیه و حدودی گفته می‌شود احتمال زیاد این جسد دو روز است که به این صورت در خودرو قرار دارد افسران تجسس بدنبال تکمیل این پرونده هستند.

اطلاعات تکمیلی و موثق اعلام می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + ده =