کد خبر : 18881
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
-

پایین کشیدن سرکرده سعودی داعش از منبر مسجدی

پایین کشیدن سرکرده سعودی داعش از منبر مسجدی

به گزارش قائم آنلاین،مرکز هماهنگی تروریست‌های مسلح اعلام کرد: اهالی شهرک «جرجناز» در حومه جنوبی ادلب، مانع از بالا رفتن عبدالله المحیسنی، تروریست تکفیری سعودی‌الاصل از منبر مسجد برای خطبه نماز جمعه شده و این سرکرده تکفیری را از شهرک جرجناز بیرون انداختند. به‌دنبال حملات موشکی گروه‌های تروریستی به شمال محله «الخط» و ساختمان حکومتی

به گزارش قائم آنلاین،مرکز هماهنگی تروریست‌های مسلح اعلام کرد: اهالی شهرک «جرجناز» در حومه جنوبی ادلب، مانع از بالا رفتن عبدالله المحیسنی، تروریست تکفیری سعودی‌الاصل از منبر مسجد برای خطبه نماز جمعه شده و این سرکرده تکفیری را از شهرک جرجناز بیرون انداختند.

به‌دنبال حملات موشکی گروه‌های تروریستی به شمال محله «الخط» و ساختمان حکومتی در درعا، سه شهروند سوری زخمی شدند.

به‌علاوه تروریست‌ها با شلیک موشک و عملیات تک‌تیراندازان خود، شماری از شهروندان شهر درعا را هدف قرار دادند.

اما پس از حمله موشکی تروریست‌های تکفیری به محله سجنة، یکی از یگان‌های ارتش سوریه نیز در پاسخ به این حملات، مقر تجمع عناصر تروریستی را در شهر درعا هدف قرار دادند.

منابع نظامی اعلام کردند که ارتش سوریه ضمن به‌هلاکت رساندن شماری از عناصر داعش، تسلط خود را بر بخشی از شمال شرقی و میانی رشته کوه‌های الطویحینة در شرق محور خناصر- اثریا در حومه جنوب شرقی حلب تثبیت کرد.

شماری از نیروهای ارتش سوریه با تعقیب و بیرون راندن عناصر تروریستی داعش در حومه شرقی حلب، موفق به بازپس‌گیری ۲۲ شهرک و زمین کشاورزی شدند.

اما اسامی مناطقی که نیروهای سوری توانستند از شر تروریست‌ها آزاد کنند، به‌شرح زیر است: العیسلان، الفخة، خربة الفخة، المزة الشمالیة، مدینة الغار، جب الحمام، صوامع حبوب مسکنة، العاجوزیة، الرمضانیة، المسعودیة، المحمودیة، جدیعة کبیرة، جدیعة صغیرة، الحمرا، النعیمیة، الفیصلیة، الموانیة، الکالطة، أم رجل، أم حجرة، الطیبة، /الغزال.

در این عملیات علاوه بر هلاکت یافتن شمار زیادی از عناصر داعش و زخمی شدن صدها تن از آنان، ۱۰۱ وسیله حمل‌و‌نقل، ۴ دستگاه تانک، ۲ زره‌پوش جنگی BMB، ۷ عدد دوش‌پرتاب توپ و خمپاره و ۱۲ پایگاه فرماندهی تروریست‌ها منهدم شد./ر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + دو =