کد خبر : 18506
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
-

پیش‌بینی حضور صدها هزار نفری زائران در حرم مطهر

پیش‌بینی حضور صدها هزار نفری زائران در حرم مطهر

به گزارش قائم آنلاین،مرتضی اکبرپور در گفت‌وگو تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد و گفت: امسال چون اولین سالی است که مراسم ارتحال حضرت امام (ره) با ایام رمضان همزمان شده سفر ساکنان استان‌های دورتر برای این مراسم لغو شده و تنها تعداد کمی از استان‌های همجوار

به گزارش قائم آنلاین،مرتضی اکبرپور در گفت‌وگو تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد و گفت: امسال چون اولین سالی است که مراسم ارتحال حضرت امام (ره) با ایام رمضان همزمان شده سفر ساکنان استان‌های دورتر برای این مراسم لغو شده و تنها تعداد کمی از استان‌های همجوار تهران مانند قم، البرز، اصفهان، مرکزی و سمنان در محل حاضر خواهند شد.

وی افزود: بنابراین پیش‌بینی ما این است که امسال بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر در مراسم حضور داشته باشند.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: از طرفی تمهیداتی اندیشیده شده تا مسافران پس از پایان مراسم و صرف افطار مجدد به استان و شهرهای خود باز گردند.

اکبرپور از تامین آب شرب، توزیع بسته‌های غذایی و اسکان مسافران از سوی شهرداری خبر داد و گفت: با هماهنگی وزارت بهداشت نیز بر کیفیت محصولات عرضه شده در ایستگاه‌های صلواتی و وعده‌های غذایی نظارت می شود.

وی گفت: با هلال‌احمر و اورژانس برای استقرار کمپ‌های امدادرسانی هماهنگی ها شده تا از صبح روز مراسم در محل مستقر باشند.

اکبرپور از حضور و استقرار دستگاه‌های امنیتی در محوطه حرم مطهر خبر داد و گفت: پیش‌بینی شرایط جوی نیز انجام شده تا برای زائران مشکلی پیش نیاید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − دوازده =