کد خبر : 18236
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۳۰
-

نظمی: نگفتم تراکتورسازی برای شفق است

نظمی: نگفتم تراکتورسازی برای شفق است

به گزارش قائم آنلاین، جمشید نظمی در مورد اینکه گفته می‌شود اداره کل ورزش هر استان در تعیین تکلیف مالکیت‌ باشگاه مربوط به آن استان نقش دارد، گفت: خیر این مسئله ربی به اداره کل ندارد. این باشگاه خصوصی و منتسب به یک بخش خصوصی است و اگر ادعایی وجود دارد باید در مراجع قانونی

به گزارش قائم آنلاین، جمشید نظمی در مورد اینکه گفته می‌شود اداره کل ورزش هر استان در تعیین تکلیف مالکیت‌ باشگاه مربوط به آن استان نقش دارد، گفت: خیر این مسئله ربی به اداره کل ندارد. این باشگاه خصوصی و منتسب به یک بخش خصوصی است و اگر ادعایی وجود دارد باید در مراجع قانونی و حقوقی آن را بررسی کنند و در این شرایط اداره کل  بخش حقوقی و قضایی نیست که بخواهد در این مورد تصمیمی بگیرد.

وی در مورد اینکه اظهار نظری از وی مبنی بر درست بودن ادعای ناصر شفق در فضای مجازی منتشر شده،‌ عنوان کرد:  به هیچ وجه چنین حرفی نزدم و از صحبت من برداشت غلط کردند. حرف من این بوده که در زمانی که مدیر عاملی باشگاه تراکتورسازی را بر عهده داشتم شفق آمد و این بحث را مطرح کرد و گفت می‌خواهد این موضوع را پیگیری کند که وقتی رفت دیگر خبر از او نشد. شفق ادعا می‌کند که نامه‌ای دارد که بر اساس آن صحت ادعایش ثابت می‌شود که من از محتوای آن نامه خبر ندارم. فکر میکنم شفق هر چند وقت یکبار این موضوع را مطرح می‌کند و سپس می‌رود و این بحث را فراموش می‌کند.  این ادعایی است که او از سال‌ها قبل دارد و تا به امروز هم ثابت نشده است. اداره کل تصمیم گیر در این مورد نیست.

ناصر شفق که در برهه‌ای به عنوان مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی فعالیت می‌کرد این روزها ادعا کرده مالکیت باشگاه به او سپرده شده و حالا قصد باز پس گرفتن باشگاه را دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − دو =