کد خبر : 18488
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
-

زیدان: قهرمانی لالیگا خوشحال کننده‌ترین روز دوران مربیگری‌ام بود

زیدان: قهرمانی لالیگا خوشحال کننده‌ترین روز دوران مربیگری‌ام بود

به گزارش قائم آنلاین،زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی ۴ بر یک کهکشانی‌ها برابر یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا و تبدیل شدن به اولین سرمربی تاریخ که از عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها دفاع می‌کند، به خبرنگاران گفت: این یک مایه افتخار و لذت بسیار بزرگ برای بازیکنان و باشگاه

به گزارش قائم آنلاین،زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی ۴ بر یک کهکشانی‌ها برابر یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا و تبدیل شدن به اولین سرمربی تاریخ که از عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها دفاع می‌کند، به خبرنگاران گفت: این یک مایه افتخار و لذت بسیار بزرگ برای بازیکنان و باشگاه است. ما از عملکردمان راضی هستیم چون کسب دستاوری مانند دو گانه قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کار آسانی نیست. ما این موفقیت را با تلاش و پشتکار به دست آوردیم. امسال برای ما سالی تماشایی بود.

زیدان در پاسخ به این سؤال که آیا این قهرمانی برایش لذت‌بخش‌تر بوده است یا قهرمانی در لالیگا، اظهار داشت: هر دوی آنها مرا خوشحال کردند اما روزی که قهرمان لالیگا شدیم، خوشحال کننده‌ترین روز از دوران مربیگری من بود چون ما آن رقابت‌ها را بعد از ۳۸ هفته و در هفته پایانی بردیم. امسال سالی برای لذت بردن تمام بازیکنان ما و باشگاه رئال مادرید است. با بازیکنانی که داریم و و سختکوشی آنها، می‌توانیم به این روند افتخارآفرینی ادامه دهیم.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها درباره این واقعیت که تعداد قهرمانی‌های او در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی بیشتر از تعداد قهرمانی‌هایش در این تورنمنت به عنوان بازیکن بوده است، تأکید کرد: اگر چند سال پیش به من می‌گفتند که تعداد قهرمانی‌‌هایم به عنوان سرمربی بیشتر از قهرمانی‌هایم به عنوان بازیکن خواهد شد، بسیار خوشحال می‌شدم. این افتخارات راضی کننده هستند.

زیزو در پایان درباره آینده‌اش و اینکه آیا به کار خود به عنوان سرمربی رئال مادرید ادامه می‌دهد هم عنوان کرد: من بهترین سرمربی دنیا نیستم. کاملاً مشخص است که می‌خواهم به کارم ادامه دهم. فصل آینده باید به این موضوع فکر کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =