کد خبر : 18377
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
-

ادامه اکران «ویلایی‌ها» و «آشوب» به تصمیم پخش‌کنندگان واگذار شد/ لغو صدور حواله جدید برای سینما فرهنگ

ادامه اکران «ویلایی‌ها» و «آشوب» به تصمیم پخش‌کنندگان واگذار شد/ لغو صدور حواله جدید برای سینما فرهنگ

به گزارش قائم آنلاین،غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو درباره جلسه فوق العاده شورای صنفی نمایش که امروز (۱۳۳ خردادماه) در محل خانه سینما برگزار شد گفت: در جلسه امروز مصوب شد فیلم های «زیر سقف دودی» و «رگ خواب» طبق مصوبه هفته گذشته شورای صنفی نمایش می توانند از روز چهارشنبه

به گزارش قائم آنلاین،غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو درباره جلسه فوق العاده شورای صنفی نمایش که امروز (۱۳۳ خردادماه) در محل خانه سینما برگزار شد گفت: در جلسه امروز مصوب شد فیلم های «زیر سقف دودی» و «رگ خواب» طبق مصوبه هفته گذشته شورای صنفی نمایش می توانند از روز چهارشنبه ۱۷ خردادماه به روی پرده بروند و براساس توافقات قبلی روزهای اکران این دو فیلم در ماه مبارک رمضان محاسبه نمی شودو محاسبه کف فروش دو فیلم از عید فطر خواهد بود.

وی ادامه ادامه: چنانچه صاحبان و پخش کنندگان آثار قصد ندارند از امتیاز ویژه که شورای صنفی نمایش به مناسبت ماه مبارک رمضان اعلام کرده است،  استفاده کنند باید مراتب را کتباً به شورا اعلام کرده در این صورت ادامه اکران فیلم «ویلایی ها» و «آشوب» تا پایان شب‌های قدر در سینماهای سرگروه بلامانع خواهد بود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره تخلف سینما فرهنگ گفت: سینما فرهنگ برخلاف مصوبه شورای صنفی به اکران آثار گروه هنر و تجربه ادامه داده و به خاطر بی توجهی به هشدارهای مکرر این شورا و ۳ اخطار پیاپی تا اطلاع ثانوی برای این سینما حواله فیلم جدید صادر نمی شود. اگر به نمایش فیلم های این گروه خاتمه دهد ممنوعیت صدور حواله برای این سینما لغو می شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: سینماهای کشور به مناسبت ارتحال ملکوتی امام راحل روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد تعطیل می باشدو از ساعت ۱۸ روز ۱۵ خرداد کار خودرا آغاز می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 14 =