کد خبر : 18174
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
-

کاهش دمای هوا مشکل قطعی برق در سیستان و بلوچستان را کاهش داده

کاهش دمای هوا مشکل قطعی برق در سیستان و بلوچستان را کاهش داده

به گزارش قائم آنلاین،عبدالغفور ایران‌نژاد نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو  با انتقاد از عدم کمک‌رسانی دستگاه‌های ذیربط به مردم سیستان و بلوچستان به دنبال گرمای بی‌سابقه اخیر گفت: در یکی دو روز گذشته ما شاهد کاهش مشکلات در قطعی برق بودیم اما این مسئله به علت پایین آمدن دمای هوا بود

به گزارش قائم آنلاین،عبدالغفور ایران‌نژاد نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو  با انتقاد از عدم کمک‌رسانی دستگاه‌های ذیربط به مردم سیستان و بلوچستان به دنبال گرمای بی‌سابقه اخیر گفت: در یکی دو روز گذشته ما شاهد کاهش مشکلات در قطعی برق بودیم اما این مسئله به علت پایین آمدن دمای هوا بود و مسئولین تا به امروز هنوز اقدامی در جهت کمک به مردم استان نکرده‌اند.

وی افزود: تنها گامی که مسئولین در این راستا برداشته‌اند این است که مسئولین وزارت نیرو عنوان کردند که در روزهای آتی برای بررسی مشکلات برق مردم سیستان و بلوچستان در استان حاضر خواهند شد و پیرامون این موضوع جلسه برگزار خواهند کرد.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد پیمانکاران شرکت برق در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیمانکاران وقتی پروژه در حال انجامی را در منطقه دارند مردم را مجبور می‌کنند تا هزینه نهار و شام کارگران آنها را پرداخت کنند و اینها علاوه بر مبالغی است که تحت عناوین مختلف و به صورت غیرقانونی از مردم دریافت می‌کنند.

ایران‌نژاد خاطرنشان کرد: بین ۵۰۰ تا هزار فیش در اختیار من است که طبق آنها پیمانکاران شرکت برق تحت عناوین مختلف از مردم پول دریافت کرده‌اند که از جمله آن یک قبض برق ۳ میلیون تومانی است که برای یک واحد مسکونی صادر شده است.

وی افزود: طبق قوانین بین‌المللی وقتی دمای یک شهر به بالای ۵۰ درجه برسد تمام مدارس و ادارات باید تعطیل شوند و خدمات به صورت رایگان به مردم ارائه شود که در گرمای اخیر در سیستان و بلوچستان که دما به حدود ۶۰ درجه رسیده بود هیچ یک از این خدمات به مردم ارائه نشد.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکل دیگر مردم ما نبود آب است و وقتی برق قطع می‌شود آب منطقه نیز قطع می‌شود و مردم با مشکل مضاعف قطعی آب مواجه هستند.

ایران‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: مشکل قطعی برق در منطقه ما در حالی است که کشور ما به کشورهای همسایه همچون پاکستان برق صادر می‌کند و از این سو ما با مشکل قطعی برق مواجه هستیم که برای ارائه خدمات در این باره از مردم پول آن دریافت می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − نه =