کد خبر : 17920
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
-

رونالدو: من هرگز مهاجم نوک نخواهم بود

رونالدو: من هرگز مهاجم نوک نخواهم بود

به گزارش قائم آنلاین،رونالدو در مورد موضوعات مختلفی از جمله دخیا صحبت کرد و گفت:کیلور ناواس دروازه بان رئال مادرید است. دخیا دروازه بان بسیار خوبی است اما برای منچستر یونایتد بازی می کند. آنها هر سال در مورد۵۰,۰۰۰ فوتبالیست صحبت می کنند و همیشه همینطور است. از بازیکنانی که آنها در موردشان صحبت می

به گزارش قائم آنلاین،رونالدو در مورد موضوعات مختلفی از جمله دخیا صحبت کرد و گفت:کیلور ناواس دروازه بان رئال مادرید است. دخیا دروازه بان بسیار خوبی است اما برای منچستر یونایتد بازی می کند. آنها هر سال در مورد۵۰,۰۰۰ فوتبالیست صحبت می کنند و همیشه همینطور است. از بازیکنانی که آنها در موردشان صحبت می کنند، شاید تنها یک یا دو بازیکن جذب شوند.

وی در مورد پست بازی خود نیز گفت:مردم فکر می کنند من مهاجم هستم. من هرگز مهاجم نوک نخواهم بود. من تقریباً در پستی که بازی می کنم ۶۰۰ گل به ثمر رسانده ام، پس چرا آن را تغییر دهم. همه چیز به تاکتیک های مربی بستگی دارد. ترجیح می دهم آزادانه تر بازی کنم و سیستم ۲-۴-۴ را بیشتر می پسندم. اما اینطور نیست که بگویم ۳-۳-۴ را دوست ندارم، چون در آن سیستم هم می توانم به نقاط مختلفی حرکت کنم و در پست های مختلفی بازی کنم. بدیهی است که دوست دارم آزادانه تر بازی کنم چون در تیم ملی پرتغال هم اینطور بازی می کنم.

رونالدو در رابطه با نقاط ضعف بوفون نیز گفت:من از آن دسته بازیکنان نیستم که فیلم بازی تماشا کنند، چون فکر می کنم همه چیز به صورت طبیعی رخ می دهد. مشخصاً دانستن یک یا دو نکته مهم است اما وسواسی شدن درست نیست. برای مثال، در ضربات پنالتی، به جهت ضربات خود بیشتر فکر می کنید. وقتی پشت توپ هستید، اتفاقات زیادی در داخل سر شما رخ می دهد و باید در آن لحظه تصمیم بگیرید. این غریزی است. و به این خاطر، دوست ندارم در مورد کاری که باید انجام دهم، برنامه ریزی کنم. همه چیز طبیعی از راه می رسند.

پنالتی در فینال؟ من را نمی ترساند. خطر کردن را دوست دارم. این یک ریسک محاسبه شده است و مرگ و زندگی نیست. ممکن است گلزنی کنم یا از دست برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =