کد خبر : 17922
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
-

دنی آلوز: سن بالای یوونتوس مسئله‌ساز نیست

دنی آلوز: سن بالای یوونتوس مسئله‌ساز نیست

به گزارش قائم آنلاین،در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، دنی آلوز، مدافع برزیلی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت کرده است. درحالی که فقط الکس ساندرو، پیانیچ، کوادرادو و دیبالا در ترکیب اصلی یوونتوس زیر ۳۰ سال دارند، این مدافع برزیلی معتقد است این مسئله برای تیمش مشکل ساز

به گزارش قائم آنلاین،در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، دنی آلوز، مدافع برزیلی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت کرده است. درحالی که فقط الکس ساندرو، پیانیچ، کوادرادو و دیبالا در ترکیب اصلی یوونتوس زیر ۳۰ سال دارند، این مدافع برزیلی معتقد است این مسئله برای تیمش مشکل ساز نخواهد بود. آلوز در مورد شرایط تیمش گفت:اینکه برای فینال لیگ قهرمانان بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب تیمتان داشته باشید خیلی خاص است؛ دیداری که در کل دنیا تماشا خواهد شد.

می‌خواهیم نهایت استفاده را از این فرصت داشته باشیم. من از بابت اینکه پیش از این قهرمان این بازی‌ها شده‌ام احساس اهمیت بیشتری نسبت به بقیه ندارم. من برای اینکه با این تیم به قهرمانی اروپا برسیم به اینجا آمدم. سن بازیکنان ما مسئله ساز نخواهد بود! ما همگی جوان هستیم و از فوتبال خود لذت خواهیم برد.

آلوز در مورد قهرمانی بوفون در اروپا یا کسب عنوان توپ طلا گفت:فکر نمی‌کنم این عناوین خیلی دوران فوتبالی بوفون را تحت تاثیر قرار دهد. او برای تبدیل شدن به یک اسطوره نیازی به این قهرمانی ندارد. برای او فتح این جام، قسمت مهمی از تاریخ دوران حرفه ایش خواهد بود، هرچند بدون آن هم، دوران او بسیار موفق بوده است. برای کسب قهرمانی باید بیش از حد معمول تلاش کنیم. اگر بتوانم قبل از خداحافظی بوفون از فوتبال ، با او لیگ قهرمانان را فتح کنم، یکی از بزرگترین افتخارات زندگی فوتبالی ام خواهد بود.

من پیش از این، این جام را بالای سر برده ام، اما حالا باید به همراه هم تیمی هایم، برای فتح دوباره این جام تلاش کنم. ما تجارب خود را با یکدیگر شریک شده‌ایم و این باعث شده همگی در یک مسیر حرکت کنیم. ترکیب ویژگی‌های فردی ما با این تجارب مهم‌ترین نقطه قوت ماست.

وی ادامه داد:اگر به دوران حرفه‌ای من نگاه کنید، پر از موفقیت بوده است ولی فکر کردن به آن کمکی به من نمی‌کند چون هرروز باید برگ دیگری از تاریخ را رقم بزنید. به اینکه ممکن است فردا به تنها بازیکنی که ۳ بار توانسته فاتح سه‌گانه شود فکر نمی‌کنم. صادقانه بگویم هیچ‌گاه بازیکنی خودخواه نبوده‌ام. این یک ورزش گروهی است. من برای دست‌یابی به یک رویای بزرگ به یوونتوس آمده‌ام. قاعدتا به حریف احترام می‌گذاریم ولی ترسی نیز از آن‌ها نداریم.

شکست رئال مادرید برایم لذت‌بخش خواهد بود ولی این مسابقه یوونتوس با رئال مادرید است نه دنی آلوز و رئال مادرید! یوونتوس آخرین بار در سال ۱۹۹۸ قهرمان شده است و گل میاتوویچ نیز آفساید بود به همین خاطر این بازی اهمیت بالایی برای یوونتوس دارد.

گفتنی است فردا شب از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه ملینیوم شهر کاردیف ولز، رئال مادرید و یوونتوس برگزار کننده فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 4 =