کد خبر : 17879
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۳۰
-

بازگشت به زندگی یک بانوی ۵۰ ساله خرمشهری پس از ایست قلبی کامل

بازگشت به زندگی یک بانوی ۵۰ ساله خرمشهری پس از ایست قلبی کامل

به گزارش قائم آنلاین،حسن سواریان امروز در گفت‌وگو  در آبادان، اظهار کرد: روز گذشته توسط فوریت‌های پزشکی یک مورد بیمار بدون داشتن علائم حیاتی به اورژانس این بیمارستان تحویل داده شد. وی ادامه داد: پس از پذیرش این بیمار با تلاش و فداکاری پرسنل پزشکی و پرستاری بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر، یک خانم ۵۰ ساله خرمشهری که بدون

به گزارش قائم آنلاین،حسن سواریان امروز در گفت‌وگو  در آبادان، اظهار کرد: روز گذشته توسط فوریت‌های پزشکی یک مورد بیمار بدون داشتن علائم حیاتی به اورژانس این بیمارستان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: پس از پذیرش این بیمار با تلاش و فداکاری پرسنل پزشکی و پرستاری بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر، یک خانم ۵۰ ساله خرمشهری که بدون علائم حیاتی و با ایست کامل قلبی تنفسی توسط فوریت‌های پزشکی به اورژانس بیمارستان منتقل شده بود، جانی دوباره یافت.

رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر تصریح کرد: این بیمار هم اکنون از حال عمومی مناسب برخوردار و به آغوش خانواده‌اش بازگشته است.

سواریان با تقدیر و تشکر از پرسنل زحمتکش و فداکار پزشک و پرستار، یادآور شد: با زحمات پرسنل این بیمارستان در ۱۰ روز گذشته ۳ مورد  CPR موفق در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر اتفاق افتاده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =