کد خبر : 18194
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
-

ارتش سوریه شمال شرق کوهستان «الطویحینه» در ریف حلب را آزاد کرد

ارتش سوریه شمال شرق کوهستان «الطویحینه» در ریف حلب را آزاد کرد

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از المیادین، ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در شرق حلب، شمال شرقی و مرکزی رشته‌های کوهای «الطویحینه» در ریف حلب را آزاد کرد. منابع خبری سوریه گزارش دادند که نیروهای ارتش این کشور بخش شمال شرقی و مرکزی رشته کوه‎های «الطویحینه» در شرق جاده «خناصر-اثریا» واقع در ریف حلب را

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از المیادین، ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در شرق حلب، شمال شرقی و مرکزی رشته‌های کوهای «الطویحینه» در ریف حلب را آزاد کرد.

منابع خبری سوریه گزارش دادند که نیروهای ارتش این کشور بخش شمال شرقی و مرکزی رشته کوه‎های «الطویحینه» در شرق جاده «خناصر-اثریا» واقع در ریف حلب را آزاد کردند.

ارتش سوریه روز گذشته نیز موفق شده است شهرک‌های «النعیمیة، الحمرا، الفیصلیة، الرمضانیة، المسعودیة، جباب المسعودیة، جب الحمام، جباب العیصلان، الکالطة، الصوانیة، العیصلان، پلهای فیصل و کواس، منطقه کواس، الحمرا، المزة، العجوزیة و الوسیطة» در شرق حلب را آزاد کند.

ارتش سوریه با آزادسازی شهرک الفار، به پیشروی خود به سمت شهر مسکنه از سمت جنوب ادامه داد و از سمت ریف رقه نیز همه خطوط امدارسانی به مسکنه را قطع و داعش را داخل این شهر محاصره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =