کد خبر : 17846
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
-

وزش باد نسبتاً شدید ۴ استان را در برمی‌گیرد

وزش باد نسبتاً شدید ۴ استان را در برمی‌گیرد

به گزارش قائم آنلاین،احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: موج بارشی که در ساعات گذشته وارد کشورمان شده برخی نقاط شمال غرب را تحت تاثیر قرار می‌دهد. وی ادامه داد: امروز جمعه نقاطی از شمال غرب کشور و در برخی ساعات شمال شرق با افزایش ابر در برخی نقاط رگبار

به گزارش قائم آنلاین،احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: موج بارشی که در ساعات گذشته وارد کشورمان شده برخی نقاط شمال غرب را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز جمعه نقاطی از شمال غرب کشور و در برخی ساعات شمال شرق با افزایش ابر در برخی نقاط رگبار و رعدوبرق و وزش باد موقتی مواجه خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: طی ساعات آتی  در جنوب شرق و همچنین استانهای بوشهر و جنوب فارس در برخی ساعات انتظار وزش باد شدید وجود دارد؛ همچنین وزش باد نسبتاً شدید در جنوب استان تهران و قم نیز طی ساعات شامگاهی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، در روزهای شنبه و یکشنبه برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور با وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران مواجه خواهند شد.

وی افزود: خلیج فارس طی روزهای جمعه و شنبه مواج پیش‌بینی می‌شود که در روز یکشنبه از ارتفاع امواج و وزش باد به‌طور نسبی کاسته خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، شهرکرد با دو درجه بالای صفر را خنک‌ترین و بندرعباس با ۴۳ درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران در طی ساعات گذشته در گرم‌ترین لحظات به ۳۴ درجه بالای صفر رسید که جوی نسبتاً آرام همراه با وزش باد موقتی در تهران وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 3 =