کد خبر : 17818
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
-

عملیات سنگین حشدالشعبی برای آزادسازی کل مناطق مرزی عراق و سوریه

عملیات سنگین حشدالشعبی برای آزادسازی کل مناطق مرزی عراق و سوریه

به گزارش قائم آنلاین،یگانهای مردمی حشدالشعبی عراق در ادامه پیشرویهای خود در مناطق مرزی عراق و سوریه چند منطقه دیگر را از اشغال تروریستهای داعش خارج کردند. بنا به گزارش پایگاه «المصدر» نیروهای مردمی عراق روز پنج‌شنبه با حمله به مواضع داعش در جنوب شهر «البعاج» موفق شدند که ضمن تحمیل تلفات سنگین به عناصر

به گزارش قائم آنلاین،یگانهای مردمی حشدالشعبی عراق در ادامه پیشرویهای خود در مناطق مرزی عراق و سوریه چند منطقه دیگر را از اشغال تروریستهای داعش خارج کردند.

بنا به گزارش پایگاه «المصدر» نیروهای مردمی عراق روز پنج‌شنبه با حمله به مواضع داعش در جنوب شهر «البعاج» موفق شدند که ضمن تحمیل تلفات سنگین به عناصر داعش، روستای «الخبیره» را آزاد کنند.

افزون بر این یگانهای مردمی حشد الشعبی در حمله سنگین دیگری تروریستهای داعش را مجبور کردند تا ازمجتمع مسکونی «السکار» در نزدیکی روستای «الخبیره» عقب‌نشینی کنند.

پایگاه خبری «المصدر» پیشرویهای سریع و پی‌در‌پی این روزهای نیروهای حشدالشعبی در مناطق بیابانی و مرزی عراق را کارآموزدگی و مهارت این یگانهای مردمی در جنگهای بیابانی می‌داند.

در همین حال رهبری حشد الشعبی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به زودی عملیاتی را برای آزادسازی و امن‌کردن کل مرزهای عراق با سوریه را آغاز خواهد کرد که در صورت موفقیت این عملیات، مناطق تحت کنترل تروریستهای داعش را به نصف کاهش و همچنین قدرت مانور و کمکهای پشتیبانی آن‌ها را به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد.

«ابو مهدی المهندس» از فرمانده‌هان حشدالشعبی نیز اعلام کرد که حشدالشعبی پس از آزادسازی مناطق مرزی عراق و سوریه آن‌ها را تحویل گارد مرزی عراق می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =