کد خبر : 17790
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
-

سند ۲۰۳۰ اجرای فرهنگ آمریکایی در میان دانش‌آموزان ایرانی است

سند ۲۰۳۰ اجرای فرهنگ آمریکایی در میان دانش‌آموزان ایرانی است

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی در سخنرانی امروز نماز جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم امیدواریم که بتوانیم از این ماه بهره کافی را ببریم، اظهار کرد: سخن امام بیدار کننده است و باید وصیت امام را در تمامی ادارات نصب شود و حداقل دو

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی در سخنرانی امروز نماز جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم امیدواریم که بتوانیم از این ماه بهره کافی را ببریم، اظهار کرد: سخن امام بیدار کننده است و باید وصیت امام را در تمامی ادارات نصب شود و حداقل دو مورد از آن اجرا شود.
وی افزود: امام با سخنرانی خود در مدرسه فیضه وابستگی نظام را به استکبار در روز ۱۴ خرداد افشا کرد و پذیرش ذلت را در این سخنرانی فریاد زد و این امر موجب دستگیری امام و اعتراض مردم در خیابان‌ها شد که در نتیجه استکبار مردم را به گلوله بست و قیام ۱۵ خرداد را ایجاد کرد و البته همان سخنرانی امام بذر انقلاب را در ۲۲ بهمن فراهم کرد.
معلمی در بخش دیگری از سخنانش درباره سند ۲۰۳۰ با اشاره به اینکه این سند باید در سال ۲۰۳۰ در تمام کشورها اجرا شود با بیان این سؤال که آیا آنطور که دولت ادعا می کند سند اشکالی دارد یا ندارد؟، تصریح کرد: وزیر آموزش و پروش می‌گوید اجرای سند ۲۰۳۰ را متوقف کردیم و وزیر هم این سند را در چارچوب نظام نمی‌داند حال که خود این سند را در مغایر با اسلام می‌دانند نباید امضای آن را می‌پذیرفتند.
امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه یکی از بندهای ۲۰۳۰ آن است که دین آزاد شود، گفت: کسانی که این سخن را می‌زنند تفسیر می‌کنند که بهاییت، وهابیت و بودایی نیز دین است و هر چه مسائل انحرافی است را جز دین قرار می‌دهند همانند برجام که می‌خواستند تمامی تحریم‌ها را بردارند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: پس از انتخابات نیز نماینده سنا تحریم جدید تصویب کرد که هسته‌ای قطع شود و اگر موراد هسته ای قطع شود پس از آن فعالیت‌های سپاه و نظامیمان را نیز باید متوقف کنیم در واقع آمریکا می‌خواهد ایران را به پیش از بهمن ۵۷ برگرداند که آمریکا و عوامل آمریکا باید این آرزو را به گور ببرند.
این مسئول در ادامه، عنوان کرد: آنان با اجرای سند ۲۰۳۰ می‌خواهند فرهنگ آمریکایی را به دانش‌آموزان آموزش دهند در حالی که پس از انقلاب نهضت سوادآموزی با آموزه‌های دینی در حال فعالیت بود،  آنان فقط در حال جنجال هستند.
آیت الله معلمی تأکید کرد: گوش فرا ندادن به فرامین رهبری به ضرر همگان و عمل به آن مایه عزت است و دشمنان می‌خواهند دز اصل نظام ناسازگاری ایجاد کنند.
وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در یکی از بیانات زشت خود پس از انتخابات که می‌گوید این انتخابات پیروزی صلح و آشتی بر تنش و خشونت بود،بیان کرد: چرا حرمت مردم را نگه نمی‌دارید در حالی که همه باید حرمت مردم را نگه دارند، چرا به افرادی که به آقایی رئیسی رای داند احترام نمیگذارید و آن ها را خشونت طلب عنوان می‌کنید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان خطبه نماز جمعه، بیان کرد: حتی مسئولان نیز باید حرمت مردم را نگه دارند و نباید سخنان مسؤولان با زور باشد که هر چی گفتن اجرا کنیم بلکه حرف امامت است که باید اجرا شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =