کد خبر : 17181
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
-

یک تن گوشت گاو بدلیل عدم رعایت موارد بهداشتی ضبط شد+تصویر

یک تن گوشت گاو بدلیل عدم رعایت موارد بهداشتی ضبط شد+تصویر

به گزارش قائم آنلاین، مصطفی باقرزاده در گفت‎و‎گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: حدود یک تن گوشت گاو در خارج از کشتارگاه در ذبح شهرستان قائمشهر شده بود که برای پیشگیری از بیماری‌های مختلف و انتقال آن به انسان دامپزشکی مانع این اقدام شد. وی یادآور شد: با توجه به اینکه تب کنکو که عامل

به گزارش قائم آنلاین، مصطفی باقرزاده در گفت‎و‎گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: حدود یک تن گوشت گاو در خارج از کشتارگاه در ذبح شهرستان قائمشهر شده بود که برای پیشگیری از بیماری‌های مختلف و انتقال آن به انسان دامپزشکی مانع این اقدام شد.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه تب کنکو که عامل آن نوعی ویروس است و از طریق گزش انتقال پیدا می‌کند و البته این بیماری در استان مازندران شیوع ندارد چون افزایش گرمای هوا عامل بیماری را زیاد می‌کند و در حال حاضر در این استان دما مساعد برای گسترش این بیماری نیست اما باید برای پیشگیری آن از هر عامل غیربهداشتی جلوگیری کرد.
سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان قائم‎شهر، تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل گرم را در این روزها در پیش  داریم و این گرما عامل ایجاد بسیاری از بیماری‌های مختلف است بنابراین باید خرید گوشت از مراکز با مجوز وزارت بهداشت انجام شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 4 =