کد خبر : 16980
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۲۱
-

فیلم سینمایی «ماجان» تابستان اکران می شود

فیلم سینمایی «ماجان» تابستان اکران می شود

به گزارش قائم آنلاین،محمدمهدی عسگرپور تهیه کننده این فیلم سینمایی در توضیحات بیشتر به خبرنگار سینمایی دیباچه گفت: طبق مذاکره هایی که با موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری داشته ام ، فیلم سینمایی «ماجان» تابستان اکران می شود. این کارگردان و تهیه کننده سینما افزود: البته امکان تغییر در زمان اکران وجود دارد

به گزارش قائم آنلاین،محمدمهدی عسگرپور تهیه کننده این فیلم سینمایی در توضیحات بیشتر به خبرنگار سینمایی دیباچه گفت: طبق مذاکره هایی که با موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری داشته ام ، فیلم سینمایی «ماجان» تابستان اکران می شود.

فیلم سینمایی «ماجان» تابستان اکران می شود

این کارگردان و تهیه کننده سینما افزود: البته امکان تغییر در زمان اکران وجود دارد و تاریخ دقیق آن بستگی به تصمیمات و برنامه ریزی شورای صنفی نمایش دارد.

فیلم سینمایی«ماجان» نخستین ساخته بلند رحمان سیفی آزاد است که لیلا لاریجانی آن را نوشته و فرهاد اصلانی، مهتاب کرامتی، بابک انصاری و سیما تیرانداز در آن بازی می کنند.

این فیلم درباره خانواده ای است که فرزندی معلول دارند و پدر خانواده (فرهاد اصلانی) با همسرش (مهتاب کرامتی) بر سر نگهداری او با مشکل مواجهند و زندگیشان در شرف نابودی است.

رحمان سیفی آزاد یکی از کارگردان هایی است که پیش تر سمت های مدیریتی را تجربه کرده؛ فیلم سینمایی «ماجان» نخستین اثر سینمایی اوست که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، در برج میلاد اکران شد و در جشنواره جهانی فیلم فجر نیز حضور دارد و در بخش بازار به روی پرده می رود. او تاکنون نگارش فیلمنامه های «قصه پریا»، «من مادر هستم» و «خواب زده‌ها» را بر عهده داشته است.

محمد مهدی عسگرپور نیز علاوه بر تهیه کنندگی و تجربه های مدیریتی اش، چند فیلم سینمایی ساخته که «قدمگاه» شاخص ترین آنهاست./ر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − چهار =