کد خبر : 16999
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
-

انتخابات به صورت کاملا سالم برگزار شد

انتخابات به صورت کاملا سالم برگزار شد

به گزارش قائم آنلاین،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور که عصر امروز دو شنبه ۸ خرداد در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت، اظهار داشت: توفیق انجام انتخابات شکوهمند که به صورت کاملا سلامت، قانونی، و توام با مشارکت بالا که با هماهنگی دستگاه

به گزارش قائم آنلاین،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور که عصر امروز دو شنبه ۸ خرداد در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت، اظهار داشت: توفیق انجام انتخابات شکوهمند که به صورت کاملا سلامت، قانونی، و توام با مشارکت بالا که با هماهنگی دستگاه های مرتبط انجام شد را داشتیم.

وی تصریح کرد: مسئولیت و تعهد ما نسبت به مردم افزایش پیدا کرده و شکرگذاری عمل ما این خواهد بود که کارها را با سرعت بالا دقت و صحت پیش ببریم.

وزیر کشور با اشاره به برگزاری نشست مشترک با استانداران گفت: این جلسه برای تشکر از استانداران است که انتخاباتی سالم قانونی وشکوهمند برگزار کردند و امیدواریم که بتوانیم اهداف دولت تدبیر و امید را پیش ببریم.

رحمانی فضلی تأکید کرد: بعد از پایان انتخابات رقابت‌ها باید به رفاقت‌ها و همدلی تبدیل شود و همه مسئولان کشور در جهت پیشبرد اهداف تلاش کنند./ر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + نه =