کد خبر : 16953
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
-

اعتراض کاندیدهای شورای شهر قائم‎شهر به تخلفات در برگزاری انتخابات

اعتراض کاندیدهای شورای شهر قائم‎شهر به تخلفات در برگزاری انتخابات

به گزارش قائم آنلاین، دومینوی اعتراضات کاندیدهای شورای شهر در مازندران همچنان ادامه دارد و کاندیدهای قائم شهر نیز بعد از شهرهای ساری و بابل به روند برگزاری انتخابات معترض هستند. بعد از اعلام نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان قائم شهر برخی از کاندیدهای شورای شهر که موفق به کسب آرا برای راهیابی به

به گزارش قائم آنلاین، دومینوی اعتراضات کاندیدهای شورای شهر در مازندران همچنان ادامه دارد و کاندیدهای قائم شهر نیز بعد از شهرهای ساری و بابل به روند برگزاری انتخابات معترض هستند.

بعد از اعلام نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان قائم شهر برخی از کاندیدهای شورای شهر که موفق به کسب آرا برای راهیابی به پنجمین دوره شورای شهر نشدند با جمع آوری مدارکی به روند برگزاری انتخابات اعتراض داشتند.

روز گذشته کاندیدهای شورای شهر که بیش از ۲۰ نفر بودند با امام جمعه قائم شهر آیت الله علی معلمی دیدار کردند و اعتراضات خود را به وی گفتند.

در این دیدار آیت الله معلمی این کاندیدها را به قانونمندی دعوت کرد و آن‎ها نیز بعد از دیدار با امام جمعه به فرمانداری شهرستان قائم شهر رفتند و با معاون فرماندار دیدار کردند و اعتراض خود را به معاون فرماندار اعلام کردند.

کاندیدهای پنجمین دوره انتخابات با در دست داشتن مدارکی که نشان از تخلف در برگزاری انتخابات است بدنبال ابطال انتخابات در شهرستات قائم شهر هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =