کد خبر : 16766
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۱۳
-

تبلیغات گسترده دولتی برای کاندیداتوری روحانی در قائم‌شهر

تبلیغات گسترده دولتی برای کاندیداتوری روحانی در قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، با نزدیک شدن روز انتخابات موج تخلفات و فعالیت‎های غیرقانونی برخی دستگاه ها در حمایت از روحانی رئیس جمهور دولت تدبیر و امید در شهرستان قائم شهر بالا گرفت. فراخوان و بکارگیری و دادن وعده وعیدها به دهیاران و برخی شوراهای روستائی، ورود و تلاش گسترده شرکت‌های وابسته دولتی چون جهاد

به گزارش قائم آنلاین، با نزدیک شدن روز انتخابات موج تخلفات و فعالیت‎های غیرقانونی برخی دستگاه ها در حمایت از روحانی رئیس جمهور دولت تدبیر و امید در شهرستان قائم شهر بالا گرفت.
فراخوان و بکارگیری و دادن وعده وعیدها به دهیاران و برخی شوراهای روستائی، ورود و تلاش گسترده شرکت‌های وابسته دولتی چون جهاد کشاورزی و تشکیلات خانه کارگر ازجمله کانون‌های تبلیغاتی در حمایت از کاندیداتوری حسن روحانی در قائم‌شهر است که فعالیت آشکار آنها و سکوت و بی تفاوتی دستگاه‌های نظارتی موجب بی اعتمادی و نگرانی مردم نسبت به سلامت انتخابات در این شهرستان شده است.
چاپ عملکردها و اقدامات چهارساله دولت تدبیر و امید در شهرستان قائم‌شهر آن هم در ایام تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری توسط روابط عمومی فرمانداری قائم‎شهر و توزیع آن در سطح شهرستان خصوصاً روستاها توسط دهیاران از دیگر موارد آشکار تخلفات انتخاباتی دولتی در این شهرستان است.
ادامه این روند غیرقانونی در شرایطی انجام می‌شود که فرماندار و مسئول ستاد انتخابات شهرستان قائم‌شهر در مقام نظارت و اجرا بایستی در کمال بی طرفی و امانت داری ضامن برگزاری انتخابات سالم باشد متاسفانه باعث تاسف و نگرانی دلسوزان انقلاب و فعالان سیاسی در این حوزه انتخاباتی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 2 =

جواد شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۰۹

به این میگن دولت ۴ درصدی.