کد خبر : 16730
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
-

برخورد کمیته امحا با متخلفین انتخاباتی شورای شهر قائم‎شهر+تصاویر

برخورد کمیته امحا با متخلفین انتخاباتی شورای شهر قائم‎شهر+تصاویر

به گزارش قائم آنلاین، پس از گذشت سه روز از زمان شروع تبلیغات کاندیدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرستان قائم شهر کمیته امحا تصمیم به رعایت قانون آن هم تنها در قسمت بنرهای نصب شده در ستاد ها گرفت. عصر روز شنبه گروه اجرایی کمیته امحا که با حضور نیروهای دادستانی همراه بود

به گزارش قائم آنلاین، پس از گذشت سه روز از زمان شروع تبلیغات کاندیدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرستان قائم شهر کمیته امحا تصمیم به رعایت قانون آن هم تنها در قسمت بنرهای نصب شده در ستاد ها گرفت.

عصر روز شنبه گروه اجرایی کمیته امحا که با حضور نیروهای دادستانی همراه بود و توسط این نهاد انجام می‌شد بنرهایی که خلاف قانون بر سردر ستادها نصب شده بود پایین کشیده شد.

البته این اجرای قانون توسط دادستانی به مذاق برخی از کاندیدها خوش نیامد و از برخورد قانونی گروه امحا ممنعت می‌کردند و از پایین کشیدن بنرهایشان ناراحت شدند.

اما نظر شهروندان قائم‌شهری به اجرای قانون برای تبلیغات پنجمین دوره شورا، جدی‌تر از این عملکرد کمیته امحا و دادستانی است چراکه در این روزها شاهد ویرانگری شهر توسط کاندیدهای محترمی که با شعار بهبود فضای شهری وارد این عرصه شدند هستند و باید برخورد جدی با هرشخصی که با عملکرد زشت خود در نحوه تبلیغات چهره شهر را نابود کرده، بشود.

تخلفات تبلیغاتی به این دو مورد ختم نمی‌شود بلکه ستاد های تبلغاتی در این شب ها نشان دادند بدنبال مسابقه با یکدیگر هستند، مسابقه نه در تعداد برنامه‌های شهری، نه در مورد برنامه‌‎های پیشرفت شهری بلکه مسابقه در تعداد سیستم‌های صوتی و بلند بودن صدای موزیک‌های ستادها در این شب ها به چشم شهروندان آمده که باید توسط هیئت نظارت و کمیته امحا و فرماندار شهرستان قائم‎شهر بصورت جدی پیگیری شود.

شور انتخاباتی و حضور پرشور مردم بسیار مهم و نیاز زمان انتخابات است اما نه به قیمت گرفتن آرامش از شهروندان شهر نه به قیمت خستگی پاکبانان عزیز شهر که تا نیمه های شب باید زباله های بوجود آمده از تبلیغات انتخابات را از زمین بردارند و شهر را تمیز نگه‌دارند.

ای کاش این کاندیدهای محترم که تعدادشان در قائم‎شهر رکورد خاصی را زده کمی به فکر شهروندان و فضای شهر نیز بودند گرفتن رای آن‌هم به قیمت ویران کردن فضای شهر کاری بسیار ناپسند و غیراخلاقی است که امیدواریم رسیدگی شود و جلوی این امر گرفته شود.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =

علیرضا یکشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۲۵

سلام

منظورتون از گذاشتن عکس یک کاندیدا محترم در گزارش خبر تخلف تبلیغاتی کاملا مشخصه و قصدتون تخریبه

لطفا عکس رو بردارین یا اینکه عکس همه متخلفین رو بذارین که فکر کنم باید سایت تون اونوقت پر از عکس بشه

لطفا پیگیری کنین