کد خبر : 16732
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
-

بازرسان با همکاری نمایندگان فرمانداری از خریدو فروش آراء جلوگیری کنند

بازرسان با همکاری نمایندگان فرمانداری از خریدو فروش آراء جلوگیری کنند

به گزارش قائم آنلاین، مهدی محمدی در جلسه توجیهی بازرسان دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها، اظهار کرد : در جلسات مختلف برگزار شده به نمایندگان و به نامزدهای شوراهای شهر تاکید داشتیم که تحت هیچ شرایطی مهم نیست، در روز ۲۹ اردیبهشت ماه نام چه کسی از داخل صندوق های

به گزارش قائم آنلاین، مهدی محمدی در جلسه توجیهی بازرسان دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها، اظهار کرد : در جلسات مختلف برگزار شده به نمایندگان و به نامزدهای شوراهای شهر تاکید داشتیم که تحت هیچ شرایطی مهم نیست، در روز ۲۹ اردیبهشت ماه نام چه کسی از داخل صندوق های رای بیرون می آید .

وی افزود: همه کاندیداها تلاش خود را جهت عرضه به مردم انجام داده اند، واهمیت موضوع انتخابات را پاسداری از آرا مردم است.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری آراء مردم حق الناس است ، بیان کرد: حق الناس تحت هیچ شرایطی بخشیده شدنی نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: من بعنوان مجری اول انتخابات و بازرسان باید امین و امانت دار مردم بوده و اگر در زمان اخذ رای، یک رای جابه جا شود، باید به ۳۴۰ هزار نفر از شهروندان قائمشهری پاسخگو بوده و اگر یک نفر از شهروندان از عملکرد راضی نباشد کار سخت خواهد شد.

محمدی خطاب به بازرسان گفت: بازرسان باید نظارت ، مراقبت دقت به مجموعه اموراتی که قرار است مجریان انتخابات انجام دهند اهتمام ورزند.

وی با اشاره به اینکه ۲ گروه بر انتخابات نظارت دارند ، گفت که این ۲ گروه متشکل از ناظرین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان هستند گه گروه اول بر انتخابات شوراهای شهر و روستا و گروه دوم بر انتخابات ریاست جمهوری نظارت دارند .

فرماندار قائمشهر با تاکید براینکه بازرسان کمک حال خوبی برای نمایندگان فرمانداری باشند ، از برگزاری انتخابات در حوزه شهرستان به صورت الکترونیکی خبر داد و افزود: در برخی از شعبات و روستاهای پرتنش از ۲ نماینده فرمانداری استفاده می شود.

مسئول ستاد برگزاری انتخابات شهرستان قائم شهر ادامه داد : بازرسین می توانند بازوان خوبی برای نمایندگان فرمانداری باشند تا کسی به فکر رای فروشی یا خرید رای مردم نباشد.

این مسئول به بازرسان تاکید کرد: تا با مراقبت دقیق ، کسی تحت هیچ شرایطی هنگام رای دادن الکترونیکی از برگه رایش الکترونیکیش عکس نگیرد.

مهدی محمدی در پایان تصریح کرد : تلاش در جهت برگزاری انتخاباتی سالم در روز ۲۹ اردیبهشت انجام می شود و همچنین از بازرسان خواستار شد تا با همکاری نمایندگان فرمانداری دربرگزاری انتخابات سالم و حضور مشارکت حداکثری یاری رسان باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − یک =