کد خبر : 16051
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
-

کمپینی برای درخواست جدّی رسیدگی به حادثه منا

کمپینی برای درخواست جدّی رسیدگی به حادثه منا

خندوانه دیشب با تغییراتی در ساختار و کمپینی تازه برای بررسی حادثه منا با مهمانی از جنس جنگ، به خانه‌های مردم رفت.

به گزارش قائم آنلاین،خندوانه در این روزهای غمبار هنوز با شیوه دیگری به کار خودش ادامه می‌دهد، به طوری که جوان شب گذشته نیز ورود ناگهانی داشت و ضمن تسلیت مجدد بابت حادثه منا، عنوان کرد که خندوانه در کنار همه شادی‌ها و غم‌های مردم حضور دارد و بعد گفت: متأسفانه در این روزها هنوز خبر امیدوارکننده‌ای که بتواند آراممان کند را نشنیده‌ایم و اوضاع خوبی نیست؛ خندوانه در این راستا توسط جانبازان موزه صلح کمپینی راه انداخته که در سایتی از سازمان ملل خواستار رسیدگی جدی به این سوء مدیریت شده‌ایم و اگر تعداد امضاکنندگان این درخواست به یک میلیون برسد، این سازمان موظف می‌شود که رسیدگی کند که با شرکت در آن می‌توانید خواستار این نظارت بشوید. tpm.ir: آدرس سایت ذکر شده این است.

رامبد جوان پس از این صحبت‌ها شادی برنامه را به کسانی تقدیم کرد که در کودکی چیزهایی که یادمان داده‌اند را هنوز اجرا می‌کنند، مثل سلام دادن، مودب بودن و … .

وفای به قول مجید مظفری، بخشی بود که پس از این اتفاقات پخش شد که در آن مظفری در جاده‌ای به سراغ پلیس‌های بین راه می‌رفت و از آن‌ها بابت زحمتی که می‌کشند، تشکر می‌کرد؛ پس از بازگشت رامبد اعلام کرد که خندوانه هیچ سایت رسمی ندارد و بعد به سایت‌هایی که از این طریق سوءاستفاده می‌کنند نیز هشدار داد.

پس از یک تنفس رسانه‌ای دیگر، بایرام در حالی که گوشی به دست با رامبد مشغول ساختن تیزر تبلیغاتی به قول خودش «کوفی شاپش» بود، بین تماشاچی‌ها آمد و بعد طی مقدمه‌ای که در آن جوان به مناسبت‌های مهمی که در زندگی هر کدام از ما وجود دارد اشاره کرد، از هفته دفاع مقدس یاد و محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پاراالمپیک به جمع خندوانه‌ای ها دعوت شد.

این مسئول که خودش هم به خاطر از دست دادن پاهایش جانباز محسوب می‌شود، در قسمتی از صحبت‌هایش در خصوص اولین بار، بعد از آمدن از اطاق عمل و دیدن جای خالی پایش اینگونه گفت: با دیدن آن صحنه گفتم خوب از این به بعد دیگر در جوراب صرفه‌جویی می‌شود!

وی در ادامه یکی از علت‌های حال خوب داشتن خود را کار کردن از ساعت ۶ و نیم صبح تا ۸ شب دانست و از انرژی فوق العاده ورزشکاران این عرصه چون سیامند رحمان و … تعریف کرد.

این مسئول در بخش دیگر گفتگو، خاطره‌ای از بودن با شهید چمران را توصیف کرد و راجع به تلاش‌هایی که برای حفظ ایران شده خاطرنشان کرد: این تلاش‌ها باعث شده‌اند که امروزه کشوری امن در منطقه‌ای ناامن داشته باشیم.

و سرانجام خندوانه‌ای دیگر با رنگ و بویی تغییریافته به پایان خود رسید.

شاد باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =