کد خبر : 15794
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
-

صعود یک پله ای تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی فیفا

صعود یک پله ای تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی فیفا

تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) یک پله صعود کرد و در رده ۳۹ جهان و اول آسیا جای گرفت.

به گزارش قائم آنلاین، روز پنج شنبه گروه ورزشی ایرنا از تارنمای فیفا، در رده بندی جدید این نهاد بین المللی فوتبال ، تیم ملی ایران با ۷۰۳ امتیاز در رده ۳۹ جهان قرارگرفت و در میان تیم های آسیایی در رتبه نخست باقی ماند.
رده های بعدی تیم های آسیایی به تیم ملی فوتبال کره جنوبی با ۵۹۰ امتیاز و چهار پله صعود (رتبه جهانی ۵۳)، تیم ملی ژاپن با ۵۸۲ امتیاز و سه پله صعود (رتبه جهانی ۵۵)، استرالیا با ۵۶۷ امتیاز و سه پله صعود (رتبه جهانی ۵۸)، امارات متحده عربی با ۴۹۱ امتیاز و بدون تغییر (رتبه جهانی ۷۰) و ازبکستان با ۴۶۴ امتیاز و دو پله صعود (رتبه جهانی ۷۴) اختصاص دارد.
در رده بندی کلی نیز تیم ملی فوتبال آرژانتین با ۱۴۱۹ امتیاز همچنان تیم برتر جهان ماند. تیم آلمان با ۱۴۰۱ امتیاز دوم شد و پله سوم با ۱۳۸۷ امتیاز در اختیار بلژیک قرارگرفت.
تیم های پرتغال (۱۲۳۵امتیاز)، کلمبیا (۱۲۲۸امتیاز)، اسپانیا (۱۲۲۳ امتیاز)، برزیل (۱۲۰۴امتیاز)، ولز(۱۱۹۵ امتیاز) شیلی (۱۱۷۷امتیاز)، و انگلیس (۱۱۶۱ امتیاز) مکان های چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + هشت =