کد خبر : 16078
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
-

دستگیری قاتل فراری کمتر از ۱۲ ساعت

دستگیری قاتل فراری کمتر از ۱۲ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری قاتل مرد ۵۹ ساله فراری خبر داد و گفت: این متهم در کمتر از ۱۲ ساعت در شهرستان ابهر دستگیر شد.

به گزارش قائم آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری قاتل مرد ۵۹ ساله فراری خبر داد و گفت: این متهم در کمتر از ۱۲ ساعت در شهرستان ابهر دستگیر شد.

برزو مهدی خانی فرمانده انتظامی شهرستان ابهر اظهار داشت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان و مأموران انتظامی این شهرستان فردی که یک مرد ۵۹ ساله را به قتل رسانده و متواری شده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران آگاهی در پی اعلام وقوع یک فقره قتل عمد در یکی از محلات شهرستان ابهر، بلافاصله به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد: مأموران با حضور در محل با جسد فردی ۵۹ ساله به نام «ع – ر» روبه‌رو که در اثر وارد آمدن ضربات جسم برنده به قتل رسیده بود.

مهدی خانی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله اکیپ ویژه‌ای تشکیل و موضوع تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأمورین با بررسی سرنخ‌های موجود و اقدامات فنی موفق شدند در کمتر از ۱۲ ساعت قاتل آن را  به نام «ح – غ» شناسایی و به اتهام قتل عمد دستگیر کنند.

مهدی خانی تصریح کرد: متهم به جرم خود اعتراف و پس از بازسازی صحنه برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی تأکید کرد: پلیس با تمام توان خود و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + سیزده =