کد خبر : 15596
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
-

اظهارات رضا کیانیان درباره حادثه منا

اظهارات رضا کیانیان درباره حادثه منا

رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر ؛ در خصوص اتفاقات اخیر مرگبار بین حجاج در عربستان (منا) گفت: ما در کشور مسئولانی داریم که وظیفه آنها پیگیری این ماجرا و دنبال کردن عواقب حقوقی و … آن است و قاعدتا ما سینماگران همدردی و حمایت خود را درپی درخواست مسئولان کشور از دولت عربستان اعلام می‌کنیم.

به گزارش قائم آنلاین، رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر ؛ در خصوص اتفاقات اخیر مرگبار بین حجاج در عربستان (منا) گفت: ما در کشور مسئولانی داریم که وظیفه آنها پیگیری این ماجرا و دنبال کردن عواقب حقوقی و … آن است و قاعدتا ما سینماگران همدردی و حمایت خود را درپی درخواست مسئولان کشور از دولت عربستان اعلام می‌کنیم.

وی افزود: باید توجه داشت همان طور که در مکه بیش از  ۱۷۰ نفر از ایرانی‌ها بی‌گناه کشته شدند ما از دولت عربستان می‌خواهیم به وضعیت ۱۷۰ نفر به طور جدی رسیدگی شود و مسئولیتش را بپذیرد.

کیانیان در خصوص ساختن فیلم با موضوعیت فاجعه منا عنوان کرد: ما نباید خودرای باشیم چون کشور یک سری قوانین، سه قوه و قانون اساسی دارد پس ما باید با در نظر گرفتن خطی مشی دولت و جریان‌های حاکمیت از آنها حمایت کنیم نه اینکه هر کسی هر کاری را دوست دارد انجام دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =