کد خبر : 14656
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
-

تلاش برای درمان اعتیاد برادر، مقتول چالوسی را به کام مرگ کشاند

تلاش برای درمان اعتیاد برادر، مقتول چالوسی را به کام مرگ کشاند

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به قتل یک جوان در محله گرامجان گفت: بر اساس اعتراف متهم به قتل، فرد مقتول او را بارها به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده بود و همین باعث شد قاتل از او کینه به دل بگیرد.

به گزارش قائم آنلاین،علیرضا قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار چالوس‌آنلاین با اشاره به وضعیت نامطلوب فضای شهر چالوس اظهار کرد: زیباترین نقطه شهرهای گردشگرپذیر، رودخانه‌ها هستند، اما در چالوس کسی رغبتی به رفتن کنار رودخانه ندارد، چون بسیار کثیف است.

وی افزود: معتادان زیادی در نقاط خلوت شهر مانند زیر پل فلزی، مغازه‌های خالی بازار روز قدیم و حتی در اماکن گردشگری ساحلی حضور دارند و نیروی انتظامی نیز تنها می‌تواند بعد از جمع‌آوری آنان را به مراکز ترک اعتیاد تحویل دهد که متأسفانه بسیاری از آنان به‌راحتی از این مراکز متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی چالوس به تشریح وظایف قانونی نیروی انتظامی در این مورد پرداخت و تصریح کرد: نیروهای ما به‌شدت با توزیع و عرضه مواد مخدر برخورد می‌کنند، اما در مورد مصرف مواد مخدر قانون به ما اجازه برخورد صلبی نمی‌دهد، چون معتاد به‌عنوان یک بیمار شناخته می‌شود و باید درمان شود.

قدیمی در ادامه به معضل جدیدی به‌نام بی‌خانمان‌ها در چالوس اشاره کرد و یادآور شد: این افراد دارای سرپناهی نیستند و به کارتن‌خواب‌ها معروف هستند و گاهی در گوشه و کنار شهر دیده می‌شوند و حتی گاهی از زباله‌ها تغذیه می‌کنند.

وی با بیان اینکه ساماندهی افراد بی‌خانمان در تمام دنیا بر عهده شهرداری‌ها است، تأکید کرد: شهرداری باید برای تأمین محل استراحت، بهداشت و حتی تغذیه این افراد برنامه‌ریزی کند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در پایان با اشاره به قتل یک جوان در محله گرامجان گفت: بر اساس اعتراف متهم به قتل، فرد مقتول او را بارها به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده بود و همین باعث شد قاتل از او کینه به دل بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =