کد خبر : 14550
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
-

پیگرینی و قول قهرمانی در لیگ قهرمانان

پیگرینی و قول قهرمانی در لیگ قهرمانان

سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد زمان قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا فرا رسیده است و می‌تواند با این تیم در فصل جاری نتایج درخشانی به دست آورد.

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از اسپورت مول، منچسترسیتی هر ساله در فصل جابه‌جایی تابستانی، بازیکنان گران‌قیمتی را جذب می‌کند به این امید که در لیگ قهرمانانا اروپا، عملکرد خوبی از خود نشان دهد اما هر ساله این تیم از صعود به مراحل بالاتر باز می‌ماند.

مانوئل پیگرینی در این زمینه گفت: به بازیکنان هشدار دادم که دیگر زمان شکستن طلسم ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا فرا رسیده است. در دو سال اخیر و بر ساساس قرعه‌کشی، به بارسلونا خوردیم. اگر بازیکنان کنونی را که الان در اختیار دارم در دو فصل قبل هم در اختیار داشتم، می‌توانستم با سیتی در لیگ قهرمانان اروپا موفق شوم.

پیگرینی ادامه داد: تیم ما در مقایسه با تیم‌های بزرگی همچون رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ و یوونتوس، جوان‌تر است و این کمک زیادی می‌کند تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم. منچسترسیتی روز به روز در حال بهتر شدن است. اطمینان دارم که می‌توانم سیتی را در رقابت‌های سال جاری اروپایی به جایگاهی که شایسته‌اش است برسانم.

جالب این است که پیگرینی در حالی این سخنان را بر زبان آورده است که تیم او در هفته نخست فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه خانگی برابر یوونتوس ناآماده، تن به شکست دو بر یک داد.

سیتی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم حال و روز خوبی ندارد و در دو بازی اخیر، شکست خورده است تا صدر جدول رده بندی را از دست دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =