کد خبر : 14374
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
-

وکیل تامین اجتماعی:سعید مرتضوی وقت کشی می کند

وکیل تامین اجتماعی:سعید مرتضوی وقت کشی می کند

وکیل سازمان تامین اجتماعی گفت: سعید مرتضوی در اعتراض به پرونده ای که حکم برای وی صادر شده است، وقت کشی می کند.

به گزارش قائم آنلاین،جتبی نظری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، افزود: سازمان تامین اجتماعی اعتراضش را تقدیم کرده؛ اما هنوز خبری نشده است؛ ظاهرا این پرونده هنوز معطل کارهای متهم است و سعید مرتضوی دارد وقت کشی می کند.
وکیل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی، خود برای گرفتن رای به دادگاه نرفته است، اظهار داشت: مرتضوی از من خواست تا یک برگ کپی از رای را به او بدهم که امتناع کردم و وی به دنبال این است تا رای، دیر ابلاغ شود تا بتواند وقت کشی کند و فرصت بیشتری داشته باشد.
نظری در پاسخ به این سوال ایرنا که آیا بخش دیگر پرونده سعید مرتضوی مرتبط با بابک زنجانی از دادسرا به دادگاه رفته است یا نه، گفت: دیروز – شنبه – در دادسرا بودم و با آقای علیزاده بازپرس پرونده صحبت کردم و او نیز گفت؛ هنوز کاری برای این بخش از پرونده انجام نشده است.
وی ادامه داد: این بخش از پرونده هنوز منتهی به قرار مجرمیت نشده است تا بعد از صدور قرار مجرمیت توسط بازپرس، پرونده برای صدور کیفرخواست به دادستانی برود.
به گزارش ایرنا، رسیدگی به بخشی از پرونده سعید مرتضوی دادستان سابق تهران و مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی در ۶ جلسه برگزار شد.
در این جلسات بخشی از پرونده شکایت سازمان تامین اجتماعی و همچنین شکایت عبدالحسین روح الامینی پدر یکی از کشته شدگان حادثه کهریزک مورد بررسی قرار گرفت.
دادستان سابق تهران در پرونده شکایت ولی دم یکی از کشته شدگان حادثه کهریزک(روح الامینی) با اتهام معاونت در قتل، تبرئه و در پرونده سازمان تامین اجتماعی به یک سال حبس( ۶ ماه تعلیقی) و رد مال محکوم شد که ولی دم یکی از کشته شدگان کهریزک و سازمان تامین اجتماعی به این حکم صادر شده اعتراض کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + سه =