کد خبر : 14361
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
-

ستاره هایی که دیگر لایک نمی‌شوند

ستاره هایی که دیگر لایک نمی‌شوند

با کسب نتایج دور از انتظار والیبالیست ها در جام جهانی، این چهره ها دیگر مثل سابق مورد اقبال عمومی قرار نمی گیرند و این روزها سخت به دنبال جلب توجه هستند.

به گزارش قائم آنلاین،نتایج تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی دور از انتظار علاقه مندان به والیبال و حتی خود اعضای تیم بود و انتقادات بسیاری به سوی این بازیکنان روانه شد که مقداری فنی و مقدار دیگر از بابت مسائل دیگری عنوان می شد. معمولا میزان محبوبیت و توجه به ستاره ها را از روی صفحه های اجتماعی آنها مورد ارزیابی قرار می دهند که سوپر استارهای والیبالی در صدر میزان توجه علاقه مندان بودند اما بعد از جام جهانی اوضاع به کلی تغییر پیدا کرد.

چهره های مطرح و همیشه محبوب تیم ملی در طول مسابقات با انتشار عکس هایی از فضای خصوصی و یا خلوت خود توجه علاقه مندان را جلب می کردند و مورد تایید و تحسین کاربران قرار می گرفتند اما از دست دادن نتیجه مقابل رقبا مساوی بود با از دست دادن محبوبیت شان در شبکه های اجتماعی. مردم بارها ثابت کردند که در وهله اول تیم ملی و نام ایران در عرصه های بین المللی مهم است نه حضور ستاره ها اما ریزش شدید محبوبیت ستاره ها، مثل نتایجی که گرفتند دور از انتظار بود.

حالا دیگر تک ستاره هایی که چند هفته یک بار و با درخواست کاربران علاقه مند عکسی را منتشر می کردند، در عرض ۳ روز ۳ بار اقدام به نشان دادن عکس های خصوصی شان کردند تا یک بار دیگر مورد تایید و تحسین هواداران قرار بگیرند اما دیگر محبوبیت سابق از دست رفته است و عکس هایی که صد و بیست هزار لایک را در هر نوبت انتشار داشت حالا مقدار توجه به آنها نصف شده است و عکس های همه روزه هم دردی را دوا نمی کند.

ایران در میادین بسیاری زمین را با برد ترک نکرده است اما همیشه مورد تشویق و تحسین هواداران قرار گرفته اما اینکه چرا حالا دیگر والیبال دوستان مثل سابق ستاره های شان را دوست ندارد را افراد زیادی از روزهای آینده در فدراسیون والیبال ریشه یابی می کنند. محبوبیت امانتی بود دست این بازیکنان که والیبال در سال های زیادی آن را به دست آورده است اما حالا این موفقیت در موضوع جلب توجه و رضایت عموم رو به پسرفت است که بازیکنان باید در پاسداری از آن تلاش بیشتری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 7 =