کد خبر : 14122
تاریخ انتشار : شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
-

سرقت میلیونی زوج تبهکار

سرقت میلیونی زوج تبهکار

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری زن و شوهر سارق طلافروشی های تبریز خبر داد و گفت: در این رابطه سه فقره سرقت به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال توسط پلیس امنیت عمومی کشف شد.

به گزارش قائم آنلاین،به دنبال کسب خبر مبنی بر سرقت طلاجات سه باب مغازه زرگری توسط زوج تبهکار در تبریز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور ویژه پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار فرهنگ نوروزی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که زوج جوان با مراجعه به طلافروشی از غفلت صاحبان زرگری ها سوء استفاده کرده و چند قطعه طلا به ارزش بیش از ۲۰۰میلیون ریال به سرقت برده اند.

نوروزی اظهار کرد: ماموران، سارقان طلافروشی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه حین پرسه زنی در اطراف مغازه های طلافروشی دستگیر و اموال مسروقه را کشف کردند.

وی ادامه داد: سارقان پس از دستگیری به سرقت های خود اعتراف کردند و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت بررسی تخصصی به پلیس آگاهی استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تبریز با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمین، خاطر نشان کرد: رعایت توصیه و هشدارهای پلیس از مولفه هایی است که می تواند عاملی مهم در پیشگیری از بروز سرقت باشد و از سویی پلیس نیز شبانه روز آماده پاسخگویی به مردم است و تلفن ۱۱۰ راهی آسان برای ارتباط با پلیس است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 19 =