کد خبر : 13851
تاریخ انتشار : جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
-

فرصت ۱۰ روزه راجرز برای احیای لیورپول

فرصت ۱۰ روزه راجرز برای احیای لیورپول

مسئولان باشگاه لیورپول به سرمربی تیمشان اولتیماتوم ۱۰ روزه دادند تا وضعیت این تیم را بهتر کند. در غیر این صورت او باید با نیمکت آنفیلد خداحافظی کند.

به گزارش قائم آنلاین،مسئولان باشگاه لیورپول به سرمربی تیمشان اولتیماتوم ۱۰ روزه دادند تا وضعیت این تیم را بهتر کند. در غیر این صورت او باید با نیمکت آنفیلد خداحافظی کند.

لیورپول در این فصل خریدهای خوبی انجام داد و هواداران خود را امیدوار کرده بود که این فصل برای قهرمانی تلاش خواهند کرد ولی باز هم لیورپول مانند فصل‌های قبل بود و شروع ضعیف این تیم در لیگ برتر باعث ناامیدی هواداران این تیم شده است.

مسئولان باشگاه لیورپول نیز از سرمربی تیمشان راضی نیستند و به این مربی ۱۰ روز فرصت دادند تا اوضاع را در لیورپول بهتر کند وگرنه باید با نیمکت این تیم وداع کند. قرمزهای لیورپول در آخرین دیدار خودشان برابر تیم دسته دومی کارلزلی یونایتد قرار گرفتند. آنها در ۱۲۰ دقیقه موفق به شکست این تیم نشدند تا در ضربات پنالتی و با خوش شانسی به مرحله بعد صعود کنند.

هنری آلن، یکی از مالکان باشگاه لیورپول از وضعیت تیمش راضی نیست و بنا به نوشته دیلی میرر، به سرمربی تیمش ۱۰ روز فرصت داده است تا اوضاع را بهتر کند. کارلو آنچلوتی و یورگن کلوپ در بین گزینه‌های هدایت لیورپول دیده می‌شوند و به نظر می‌رسد به زودی یکی از این دو مربی هدایت یکی از پرطرفدارترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس را به عهده بگیرند.

روز گذشته همچنین اسکای اسپورتس گزارش داد کلوپ در حال یادگیری زبان انگلیسی است و تمایل زیادی به مربیگری در جزیره دارد.

لیورپول در این ۱۰ روز باید سه بازی انجام دهد. آنها ابتدا در دیداری که به نظر می‌رسد دشوار است، در ورزشگاه آنفیلد برابر استون ویلا به میدان خواهند رفت. در دومین دیدار در لیگ اروپا برابر سیون سوئیس به میدان خواهند رفت و در سومین دیدار نیز در داربی مرسی ساید برابر اورتون بازی خواهند کرد که برای هواداران قرمزهای شهر لیورپول از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − شش =