کد خبر : 13902
تاریخ انتشار : جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
-

سپاهان بدون حاج صفی نمی برد!

سپاهان بدون حاج صفی نمی برد!

سپاهان با از دست دادن احسان حاجی صفی در دو بازی قبل تنها یک امتیاز کسب کرده. ترانسفر این چپ پای ملی پوش یکی از نکات منفی کارنامه مدیران سپاهان است. چون حق ترانسفری دریافت نکرده اند و از طرفی بهترین بازیکن تیمشان را به راحتی از دست داده اند!

به گزارش قائم آنلاین،وقتی مدیران باشگاه ها در فصل نقل و انتقالات بی گدار به آب می زنند و با هر شرط و شروطی اقدام به جذب بازیکن می کنند، نتیجه اش می شود سپاهانی که می بینیم. تیمی که بعد از ترانسفر احسان حاجی صفی به بوندس لیگای دو در دو بازی گذشته تنها یک امتیاز کسب کرده و صدر جدول را از دست داده است.

نکته جالب در مورد ترانسفر حاجی صفی، ضررهایی است که به باشگاه سپاهان وارد شده. مدیران این باشگاه، وقتی ابتدای فصل به تمدید قرارداد حاجی صفی می اندیشیدند انگار چشم بسته با این بازیکن به توافق رسیده اند. در اینکه حاجی صفی بازیکن شایسته ای است شکی نداریم اما مدیران سپاهان به هر دری زده اند تا او را داشته باشند. به هر قیمتی که شده!

در قرارداد حاجی صفی بندی بود که اجازه جدایی یکطرفه او را صادر می کرد. با توجه درخشش حاجی صفی در جام جههانی و جام ملتهای آسیا پیش بینی انتقال او به یک تیم اروپایی چندان عجیب نبود. مدیران سپاهان اما با وجود بند در قرارداد حاجی صفی موافقت کردند و جالبتر اینکه پولی هم از این بابت دریافت نکرده اند.

سپاهان نه تنها با این انتقال پولی نصیبش نشده که بهترین بازیکن تیمش را از دست داده و البته تا نیم فصل هم قادر نیست به جای حاجی صفی که فقط ۵ بازی برای این تیم انجام داده بازیکنی جذب کند. او چون در این ۵ بازی به میدان رفته سهمیه را اشغال کرده و به همین دلیل سپاهان تا نیم فصل نمی تواند بازیکنی جایگزین ستاره پیشین تیمش کند.

اینها نتیجه مدیریتی است که بی گدار به آب می زند و چشم بسته قرارداد می بندد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 7 =