کد خبر : 13819
تاریخ انتشار : جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
-

انتقاد مظلومی از عمران‌زاده و حوادث عجیب ۷ دقیقه پایانی نیمه نخست

انتقاد مظلومی از عمران‌زاده و حوادث عجیب ۷ دقیقه پایانی نیمه نخست

از نکات جالب توجه در دیدار استقلال و راه آهن اخراج دروازه‌بان راه‌آهن بود که با اعتراض شدید مربیان این تیم همراه بود.

به گزارش قائم آنلاین،نیمه نخست دیدار استقلال و راه‌آهن با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

حواشی نیمه نخست این دیدار به شرح زیر است:

– پیش از آغاز این دیدار از چند تن از جانبازان جنگ تحمیلی تجلیل به عمل آمد. همچنین یک دقیقه سکوت به احترام جان باختگان حادثه اخیر در مکه برقرار شد و بعد از آن تماشاگران به شدت علیه آل سعود شعار دادند.

– علیرضا رحیمی مدیرعامل راه‌آهن، اوسیانو کروز و مارکار آقاجانیان از مربیان تیم ملی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

– مهدی تارتار به دلیل محرومیت روی نیمکت تیمش در این دیدار نشسته بود و از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا کرد. از نکات جالب درباره سرمربی راه آهن این بود که نام او روی برگه لیست بازیکنان و مربیان دو تیم درج نشده بود.

– بعد از گلزنی بهادر عبدی به استقلال این بازیکن سجده شکر به جای آورد و در سوی دیگر اکثر بازیکنان و مربیان راه آهن در حال خوشحالی جداگانه بودند.

– بعد از گل دوم راه‌آهن که روی یک ضربه پنالتی بدست آمد، پرویز مظلومی، حنیف عمران زاده را صدا کرد و از عملکرد او انتقاد کرد.

– در اواسط نیمه اول این دیدار مهرداد محمدی روی حاج محمدی مرتکب خطا شد که این اتفاق عکس العمل شدید مدافع استقلال را به همراه داشت و با وساطت سایرین کار به جاهای باریک نکشید.

– در آخرین دقیقه وقت تلف شده این دیدار، حسین زرگر داور بازی در یک صحنه خطای حرکت غیر ورزشی‌ را از ننزیچ دروازه‌بان راه‌آهن اعلام کرد و به او کارت قرمز مستقیم نشان داد. این اتفاق با اعتراض شدید راه‌آهنی‌ها همراه شد و در ادامه هم ضربه پنالتی اعلام شده را ابراهیمی به گل تساوی بخش تبدیل کرد.

– روی نیمکت استقلال طالب لو، محسن کریمی، بهنام برزای، خرسندنیا، یعقوب کریمی، جابر انصاری و پروپئیچ نشسته‌اند و برجلو، مهدی زاده، جعفرپور، علی عسگری، رمضانیان، تاجی و حسین کریمی هم نیمکت‌نشینان راه‌آهن هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =