کد خبر : 12154
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
-

حمله به ژوله، به بهانه مطرح کردن بحث قلیان کشیدن فوتبالیست ها

امیرمهدی ژوله شب گذشته در برنامه خندوانه اشاره ای به قلیان کشیدن بعضی فوتبالیست ها داشت.

قائم آنلاین،ژوله در این برنامه یک شلنگ قلیان از جیبش درآورد و لحظاتی از استند آپ کمدی خود را به ماجرای قلیان کشیدن فوتبالیست ها اختصاص داد. او البته در ابتدای صحبتش اشاره کرد که فوتبالیست هایی که از زمین خاکی شروع کرده اند و زحمت زیادی کشیده اند، شامل این موضوع نمی شوند و پس از پایان صحبت هایش هم دوباره از فوتبالیست ها عذرخواهی کرد.
اما با این وجود انگار بعضی از فوتبالیست ها هنوز هم از صحبت های ژوله ناراحت هستند. یکی از این نفرات بهنام ابوالقاسمپور بازیکن سابق پرسپولیس است. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آقای ژوله عزیز، اگر قلیون همدم فوتبالیست هاست، همدم قشر شما خیلی چیزهای دیگر است که حتی اسمش را هم نمی شود آورد. فکر می کنید به سخره گرفتن فوتبالیست ها و خواننده ها و … برای امتیاز گرفتن و خندوندن مردم کار جالبیه؟ طنز تعریفی داره… حداقل به اصول طنز پایبند باشین.»


ابوالقاسمپور در حالی از این ماجرا ناراحت شده است که خودش هیچ وقت جزو فوتبالیست های حاشیه دار نبوده و قطعا روی صحبت ژوله هم با او نبوده است. اما ابوالقاسمپور حتما به یاد می آورد شبی را که در برنامه نود مشخص شد فوتبالیست های مطرح ایران در اردوی کیش قلیان کشیده بودند و اگر هم ژوله هم حرفی زده، غیر واقعی نبوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + ده =