کد خبر : 11619
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
-

سهام کدام شرکت ها هفته گذشته رشد داشت؟ / افت ۱ درصدی شاخص بورس

سهام کدام شرکت ها هفته گذشته رشد داشت؟ / افت ۱ درصدی شاخص بورس

در ۵ روز کاری این هفته ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۳۲۸۴ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۲۶ درصد کاهش یافته است.

قائم آنلاین،

در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۵ شهریورماه۱۳۹۴، شاخص کل با ۱٫۹۰ درصد کاهش روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۵ شهریورماه۱۳۹۴، شاخص کل با ۱۲۰۳ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۶۲۶۲۴ واحد رسید.

شاخص بازار اول با ۱۲۸۱ واحد کاهش به رقم ۴۳۳۵۷ واحد بالغ شد و شاخص بازار دوم با ۱۷۶ واحد کاهش عدد ۱۳۷۴۳۱ واحد را تجربه کرد و به ترتیب  با ۲٫۸۷ درصد و ۰٫۱۳ درصد کاهش نسبت به هفته قبل مواجه شدند.

در ۵ روز کاری این هفته ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۳۲۸۴ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل  ۲۶ درصد کاهش یافته است.

بر این اساس تعداد ۲۰۵۰۴۲ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۲۰۴ میلیارد ریال معامله شد که به ترتیب ۹۷ درصد و ۱۰۱ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته را نشان می دهد.

تعداد ۱۸۲۳ میلیون سهم و حق تقدم در ۱۵۲ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب  ۲۹ درصد کاهش  و ۲٫۲ درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد.

طی هفته جاری قند و شکر با ۲٫۸۸ درصد، دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش با ۱٫۳۸ درصد، مخابرات ۱٫۳۵ درصد و مواد و محصولات دارویی با ۰٫۳۲ درصد بیشترین تغییر مثبت در شاخص صنایع را نسبت به سایر گروه ها به خود اختصاص دادند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 7 =