کد خبر : 11646
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
-

حمایت کفاشیان مقابل سرمربی تیم ملی از یک ادعا جنجالی/محمدزاده چطور از زندگی شخصی کروش خبر دارد؟

حمایت کفاشیان مقابل سرمربی تیم ملی از یک ادعا جنجالی/محمدزاده چطور از زندگی شخصی کروش خبر دارد؟

رئیس فدراسیون فوتبال به انتقاد از محمدزاده رئیس سابق کمیته اخلاق می پردازد.

قائم آنلاین،

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درباره استعفای محمد زاده رئیس کمیته اخلاق می گوید: «کمیته اخلاق بر اساس آیین نامه و مقررات می تواند احکامی که مدنظر دارد صادر کند و ما هم ایرادی به این موضوع وارد نکردیم، بلکه ایراد ما نحوه اعلام حکم و زمان آن بود. به اعتقاد من در این دو مورد به تصمیم کمیته اخلاق ایراد وارد بود. به همین خاطر محمدزاده ناراحت شد و استعفا داد و ما هم استعفای او را قبول کردیم. در واقع ما اصراری به این تغییر نداشتیم اما خود ایشان استعفا داد.»
او درباره مصاحبه منتسب به محمدزاده که گفته بود پرونده‌ای تحت عنوان فساد در زندگی شخصی کروش در کمیته اخلاق وجود دارد، به سایت فدراسیون فوتبال توضیح می دهد: «نمی‌دانم آقای محمدزاده از کجا درباره زندگی شخصی کروش خبر دارد اما مطمئنا این ادعا صحت ندارد. ضمن اینکه به هیچ وجه درست نیست حالا و در شرایطی که ایشان از کمیته اخلاق رفته چنین بحث نادرستی را مطرح می‌کند و مصاحبه انجام می‌دهد. محمدزاده در کمیته اخلاق برای فوتبال زحمت زیادی کشید اما خودش نخواست در این شرایط باشد، با این حال ما از تجربیات او استفاده خواهیم کرد.»
کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا در این چند وقت مورد انضباطی از اعضای تیم ملی گزارش شده است یا خیر، می گوید: «در پنج سالی که کروش هدایت تیم ملی را برعهده دارد، نظم و دیسیپلین بسیار خوب و مثال زدنی را چه از طرف او و چه از طرف سایر اعضای تیم ملی شاهد بودیم و حتی یک مورد هم گزارش منفی نداشته ایم. در این سال‌ها و حتی هنگام سفرها هم گزارش‌های بسیار خوبی از حراست و دیگر مراجع نظارتی برای ما درباره تیم ملی ارسال شد و من واقعا از طرح چنین موضوعی تعجب می‌کنم.»
کفاشیان درباره گزارش یکی از روزنامه ها مبنی بر پرداخت ۱۰۰ هزار یورو توسط آل اشپورت به کروش هم، می گوید: «در ابتدا باید بگویم این مبلغ ۱۰۰ هزار دلار بود نه ۱۰۰ هزار یورو، ضمن اینکه اسپانسر شخصی موضوع متعارف و متداولی در ورزش حرفه‌ای دنیاست و اکثر چهره های ورزشی جهان برای خود اسپانسر شخصی دارند، بنابراین پولی که دریافت شده قانونی است. علاوه بر این امضای این قرارداد با کروش به پیشنهاد خود این شرکت صورت گرفت و این طور نبود که آنها به زور مجبور به بستن این قرارداد شده باشند. آل اشپورت می خواست کروش از تولیداتش استفاده کند و تبلیغی انجام دهد، بنابراین چنین قراردادی را با رضایت دو طرف امضا کرد. این شرکت حتما موارد مشابه دیگری با چهره های ورزشی دنیا داشته و اینطور نبوده که این شرکت برای تبلیغ تولیداتش تنها به کروش پول بدهد.»
او همچنین با تمجید از عملکرد کادر فنی و بازیکنان تیم ملی می گوید: «من به عنوان رییس فدراسیون فوتبال از عملکرد کادر فنی و بازیکنان رضایت کامل دارم و همین جا از آنها تشکر می‌کنم. از آنها می‌خواهم به این حرف‌ها و موضوع‌ها گوش ندهند و تمرکزشان فقط بر روی موفقیت تیم ملی باشد. مطمئن باشند که از حمایت کامل فدراسیون فوتبال برخوردارند و ما به طور کامل در فدراسیون فوتبال پشت آنها هستیم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 10 =