کد خبر : 11830
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
-

تشریح نحوه شناسایی دانش‌آموزان نیازمند/زمان توزیع کمک‌های جشن عاطفه‌ها

تشریح نحوه شناسایی دانش‌آموزان نیازمند/زمان توزیع کمک‌های جشن عاطفه‌ها

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با تشریح چگونگی شناسایی دانش آموزان نیازمند در کشور گفت: جشن عاطفه ها با مشارکت کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در روز ۸ مهرماه سال جاری و در ۴۱ هزار پایگاه آموزشی در سراسر کشور برپا می شود.

قائم آنلاین،

مصطفی خاکسار در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درخصوص شناسایی دانش آموزان نیازمند توسط کمیته امداد اظهار داشت: کار شناسایی دانش آموزان به دو صورت انجام می شود، بخشی که به کمیته امداد مربوط می شود خانواده هایی است که دانش آموز نیازمند دارند و این خانواده ها تحت پوشش هستند که حدود ۳۳ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته قرار دارند.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: همچنین بخشی که دانش آموزان توسط آموزش و پرورش و مدارس شناسایی می شوند نیز اهمیت دارد و این افراد مشخص هستند و کمک های مربوط به جشن عاطفه ها توسط مدارس در میان آن ها توزیع می شود.
وی افزود: بنابراین کمک های مردمی به جشن عاطفه ها که در پایگاه های کمیته امداد طی روز گذشته و امروز جمع آوری می شود توسط کمیته میان خانواده هایی که دانش آموز دارند، توزیع می شود و کمک های مدارس نیز توسط مسئولان مدارس میان دانش آموزان نیازمند در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد، اگر مدرسه ای هم دانش آموز نیازمند نداشته باشد به سایر مدارسی که این افراد را می شناسند ارائه می شود.
این مقام مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) درباره میزان کمک های مردمی به جشن عاطفه ها نیز گفت: در سال گذشته آنچه که کمیته امداد از کمک های نقدی و غیرنقدی مردم جمع آوری کرد مبلغ ۶۴ میلیارد تومان بود و همچنین بیش از ۱۱ میلیارد نیز توسط مدارس جمع آوری شد.
وی تصریح کرد: جشن عاطفه ها توسط آموزش و پرورش روز ۸ مهرماه سال جاری در ۴۱ هزار پایگاه آموزشی در سراسر کشور برگزار می شود.
خاکسار همچنین درباره زمان توزیع کمک ها به دانش آموزان نیازمند نیز گفت: سعی کمیته امداد بر این است که در اسرع وقت بتواند کمک ها را تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید در میان دانش آموزان توزیع کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =